کد خبر : 9996
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۷

صادرات ۲.۴ میلیارد دلاری کالا از آذربایجان شرقی طی سال ۹۶

صادرات ۲.۴ میلیارد دلاری کالا از آذربایجان شرقی طی سال ۹۶

استاندار آذربایجان شرقی از صادرات ۲.۴ میلیارد دلاری کالا از آذربایجان شرقی طی سال ۹۶ خبر داد. به گزارش آوای سهند به نقل از مهر، مجید خدابخش خدابخش ظهر امروز سه شنبه در شورای اداری آذربایجان شرقی که با حضور وزیر اطلاعات در تبریز برگزار شد، اظهار داشت: باید این میزان حجم ارزآوری به کشور در اختیار استان

استاندار آذربایجان شرقی از صادرات ۲.۴ میلیارد دلاری کالا از آذربایجان شرقی طی سال ۹۶ خبر داد.

به گزارش آوای سهند به نقل از مهر، مجید خدابخش خدابخش ظهر امروز سه شنبه در شورای اداری آذربایجان شرقی که با حضور وزیر اطلاعات در تبریز برگزار شد، اظهار داشت: باید این میزان حجم ارزآوری به کشور در اختیار استان قرار بگیرد.

وی گفت: باید این میزان ارز که از صادرات آذربایجان شرقی حاصل شده در اختیار این استان قرار گیرد و در این منطقه توزیع شود.

خدابخش با اشاره به اینکه در کنار تدابیر دستگاه‌ های مرکزی اختیارات کافی باید به استان داده شود، گفت: تفویض اختیارات دستگاه‌های ملی به استان‌ها در این شرایط خاص باعث حل بسیاری از مشکلات می شود.

وی همچنین با تاکید بر اینکه اعلام آمادگی می ‌کنیم به هر میزان ارز در اختیار ما قرار گیرد با سلامت کامل و شناخت دقیق از واحدهای تولیدی به متقاضیان اختصاص دهیم، گفت: باید با همفکری و تعامل و تلاش این مرحله مهم را در کشور پشت سر بگذاریم.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه یکپارچه‌ سازی سامانه‌ های دولتی نیز باعث تسهیل شرایط موجود و مدیریت درست می شود، گفت: امیدوارم شاهد عبور موفقیت ‌آمیز از مشکلات اقتصادی در کشور باشیم.

خدابخش با انتقاد از اینکه تعداد سامانه‌های الکترونیکی در دستگاه‌ های دولتی خیلی بالا است، گفت: وجود سامانه ‌های جزیره‌ای و گسسته از هم مشکلات زیادی را پدید آورده و نیاز است تا یکپارچه سازی در این خصوص انجام شود.

وی با بیان اینکه در شرایط مهمی هستیم که دشمنان با تمام توان می خواهند به نظام آسیب بزنند، ادامه داد: کشور دوران سخت و حساسی را سپری می کند. دشمن برای براندازی نظام و تضعیف ارزش های اسلامی تلاش می کند و نیاز است تا همه با وحدت و تلاش مشکلات را حل کنیم.

وی گفت: دشمن می خواهد بنیان های اقتصادی را از بین ببرد. برای مقابله با این توطئه ها توجه به حمایت از تولید داخلی ضروری است.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × سه =