کد خبر : 30655
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۸:۵۹

شهر جدید سهند نباید در پیشرفت و توسعه عقب بماند

شهر جدید سهند نباید در پیشرفت و توسعه عقب بماند

استاندار آذربایجان شرقی گفت: سهند، نماد شهرهای جدید است و نباید در پیشرفت و توسعه عقب بماند.

به گزارش نگاه، عابدین خرم عصر امروز سه شنبه در مراسم افتتاح پروژه‌های عمرانی شهر جدید سهند، گفت: امروز سهند به کارگاه سازندگی توأم با یک حرکت بالنده تبدیل شده و ضمن آنکه باید قدردان زحمات و دستاوردهای قبلی باشیم، مشکلات موجود این شهر را نیز باید با اهتمام جدی حل کنیم.
خرّم با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین اهداف دولت سیزدهم، برقراری عدالت است، افزود: باید پیگیر پیوست عدالت در حل مشکلات سهند باشیم و این شهر به دلیل تراکم جمعیت، باید از عدالت اجتماعی، عدالت زیرساختی و عدالت فرهنگی برخوردار باشد.
وی با بیان اینکه دولت به وظیفه خود در این خصوص عمل خواهد کرد، افزود: بخش قابل توجهی از کار مربوط به سرمایه‌گذاران و بخش خصوصی است و مردم هم باید همکاری کنند تا سرمایه‌گذاران برای پروژه‌های بعدی تشویق بشوند.
خرّم تأکید کرد: اعتبارات دولت محدود است و اگر از سرمایه‌گذاران استفاده نکنیم، ۲۰ سال تا پایان پروژه‌ها زمان لازم است.
وی گفت: اگر خواهان رفاه عمومی هستیم باید دولت، مردم و سرمایه‌گذاران به یک وفاق برسند و باید در حفظ و مراقبت از داشته‌های خود کوشا باشیم.
استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه بر مسائل و مشکلات شهر سهند اشرافیت داریم و در حل آنها جدی هستیم، افزود: سهند، نماد شهرهای جدید است و نباید در پیشرفت و توسعه عقب بماند.
وی گفت: در نظر داریم تا سهند را به عنوان شهر نمونه برای کل ایران معرفی کنیم و این هدف با نگاه فراسرزمینی و نگاه ملی و با رویکرد ایرانی و اسلامی قابل تحقق است.

امتیازدهی post

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 − دو =