کد خبر : 8308
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۷ تیر ۱۳۹۷ - ۸:۱۶

شهر اولین‌ها بالاخره صاحب سالن ورزشی استاندارد شد

شهر اولین‌ها بالاخره صاحب سالن ورزشی استاندارد شد

شهر تبریز در آستانه مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان آسیا به سالن ورزشی استاندارد مجهز شد. به گزارش آوای سهند، شهر تبریز به شهر اولین‌ها معروف است اما این شهرت در مورد سالن ورزشی استاندارد صدق نمی‌کرد و این شهر با وجود برخورداری از سالن‌های متعدد ورزشی فاقد یک سالن استاندارد برای میزبانی رویدادهای بین‌المللی بود. سالن‌های

شهر تبریز در آستانه مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان آسیا به سالن ورزشی استاندارد مجهز شد.

به گزارش آوای سهند، شهر تبریز به شهر اولین‌ها معروف است اما این شهرت در مورد سالن ورزشی استاندارد صدق نمی‌کرد و این شهر با وجود برخورداری از سالن‌های متعدد ورزشی فاقد یک سالن استاندارد برای میزبانی رویدادهای بین‌المللی بود.

سالن‌های پورشریفی و اقدمی در سال‌های اخیر میزبان رویدادهای داخلی و برون‌مرزی بودند اما نواقصات این دو سالن همواره میزبانی تبریز را تحت‌الشعاع قرار داده و انتقادهایی نیز متوجه زیرساخت‌های این شهر می‌کرد.

با این حال، رویداد تبریز ۲۰۱۸ و میزبانی مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان پسر آسیا بهانه خوبی بود تا این دو سالن ورزشی تبریز استانداردسازی شوند که طبق اعلام مدیرکل ورزش و جوانان استان، این امر با هزینه‌ای بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال انجام شد.

بر اساس این گزارش، با تلاش اداره ورزش و جوانان استان و نهادهای زیربط، این سالن‌ها به کف‌پوش، سیستم روشنایی و رختکن‌های استاندارد مجهز شده‌اند و همچنین ایجاد جایگاه خبرنگاران دیگر امکاناتی است که در روند بازسازی آنها انجام شده است.

البته این مورد یکی از معدود مزیت‌های رویداد تبریز ۲۰۱۸ بوده چنانچه که تا بحال و با گذشت نزدیک به ۶ ماه از این رویداد ملی اتفاق مثبت دیگری رخ نداده است.

این تصاویر که از تمرینات تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان در سالن پورشریفی گرفته شده است، گویای وضعیت این سالن در آستانه مسابقات قهرمانی آسیا است که به حسرت تبریزی‌ها برای داشتن سالن استاندارد ورزشی پایان داد.


گفتنی است؛ دوازدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی قهرمانی نوجوانان پسر آسیا در رده سنی زیر ۱۸ سال با حضور ۱۸ تیم برتر این قاره از هشتم تا پانزدهم تیرماه به مدت یک هفته در دو سالن پورشریفی و اقدمی تبریز برگزار خواهد شد.

امتیازدهی post

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × 3 =