کد خبر : 7574
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۳

شهرک خودرو تبریز افتتاح شد

شهرک خودرو تبریز افتتاح شد

با حضورشهردار تبریز، اعضای شورای شهر، پورمهدی معاون عمرانی استاندار شهرک مبل و خودرو تبریز به بهره برداری رسید تا خط پایانی بر معضل ترافیک و حواشی اجتماعی جمعه بازار خودرو سبزه میدان تبریز کشیده شود.      به گزارش آوای سهند با حضورشهردار تبریز، اعضای شورای شهر، پورمهدی معاون عمرانی استاندار شهرک مبل و خودرو تبریز در به

با حضورشهردار تبریز، اعضای شورای شهر، پورمهدی معاون عمرانی استاندار شهرک مبل و خودرو تبریز به بهره برداری رسید تا خط پایانی بر معضل ترافیک و حواشی اجتماعی جمعه بازار خودرو سبزه میدان تبریز کشیده شود.

شهرک خودرو تبریز افتتاح شد
    

به گزارش آوای سهند با حضورشهردار تبریز، اعضای شورای شهر، پورمهدی معاون عمرانی استاندار شهرک مبل و خودرو تبریز در به بهره برداری رسید.

این بازار در زمینی به مساحت ۲۲۰۰۰ متر مربع درابتدای جاده مایان ساخته شده استک ه ظرفیت پذیرش ۹۸۱ خودرو را دارا می باشد .

گفتنی است جمعه بازار سابق خودرو تبریز در محل سبزه میدان هر هفته  تشکیل که این امر باعث ایجاد مشکلات عدیده ای از جمله معضل ترافیک در معابر و خیابانهای همجوار می شد و  باعث بوجود آمدن معضلاتی برای اهالی و ساکنین منطقه شده بود از سوی دیگر نبود یک مکان متمرکز برای فروش خودرو در تبریز از سالها پیش مورد انتقاد شهروندان تبریز بود که با گزارش ها و تذکرات مداوم رسانه ها طرح ایجاد شهرک خودرو در کنار شهرک مبل در دستور کار شهرداری تبریز قرار گرفت.

امتیازدهی post

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 + بیست =