کد خبر : 5727
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ مهر ۱۳۹۶ - ۷:۵۹

شهردار ضربات حیثیتی وارد شده بر شورا و شهرداری تبریز را اصلاح کند‌/ امور شهری باید از مسایل جناحی و سیاسی دور شود

شهردار ضربات حیثیتی وارد شده بر شورا و شهرداری تبریز را اصلاح کند‌/ امور شهری باید از مسایل جناحی و سیاسی دور شود

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: زدودن ضربات حیثیتی به شورای شهر گذشته و بعضی از مدیران شهرداری هم ضروری است و باید این حیثیت از دست رفته در اذهان مردم با اقدامات مثبت اصلاح شده و این موضوع جدی گرفته شود. به گزارش نگاه ، حجت السلام محمد علی آل هاشم در دیدار شهردار منتخب تبریز

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: زدودن ضربات حیثیتی به شورای شهر گذشته و بعضی از مدیران شهرداری هم ضروری است و باید این حیثیت از دست رفته در اذهان مردم با اقدامات مثبت اصلاح شده و این موضوع جدی گرفته شود.

به گزارش نگاه ، حجت السلام محمد علی آل هاشم در دیدار شهردار منتخب تبریز و اعضای شورای اسلامی شهر ضمن توصیه بر تعالی روحیه خدمت گذاری در مدیران شهری افزود: وجه تمایز نظام جمهوری اسلامی ایران بر پایه اصل خدمت گذاری به مردم استوار است و اگر مدیران برای تحقق این امر تلاش نکنند شهر پویایی خود را از دست خواهد داد.

وی در ادامه در پنج نکته اساسی رهنمود های لازم برای مدیریت موفق شهردار منتخب تبریز را تبیین کرد و متذکر شد: شهردارتبریز باید انتخاب همکاران پاکدست، زدودن ضربات حیثیتى به شوراى شهر گذشته و مدیران شهردارى(ذهنیت بد را از مردم بزدایید)، تلاش در قواره شهر تبریز  بویژه براى تبریز ۲۰۱۸ باتوجه به اندک فرصت باقیمانده و همچنین توجه ویژه به مقوله فرهنگ اصیل ایرانى، اسلامى همدلى با اعضاء محترم شورا و دور کردن مسائل جناحى و سیاسى در اداره امور شهر در سیاست‌‌‌های کلی مدیریتی خود لحاظ کند.

آل هاشم همچنین  انتخاب شهردار جدید رابه اعضاء شورا، مردم شریف و خانواده هاى معظم شهداء تبریک گفته وخاطرنشان کرد؛ مقوله خدمتگذارى درنظام مقدس جمهورى اسلامى باسایرحکومتها على الخصوص حکومت فاسد پهلوى بسیار متفاوت است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز در پایان سخنرانی خود هدف اصلى را خدمت به مردم و ادامه آرمان‌هاى حضرت امام(ره) و اجراى منویات مقام معظم رهبرى اعلام کرد.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفده + نوزده =