کد خبر : 7766
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۸:۳۶

ورزش صبحگاهی در ۸۰ بوستان تبریز انجام می شود

ورزش صبحگاهی در ۸۰ بوستان تبریز انجام می شود

 شهردار تبریز با اشاره به اینکه توجه به ورزش همگانی از اولویت های این شهرداری است، گفت: هم اکنون در ۸۰ بوستان این شهر ورزش صبحگاهی انجام می شود. به گزارش آوای سهند به نقل از تبریزمدرن، ایرج شهین باهر افزود: این برنامه با حضور مربیان مستعد و متخصص به شکل مستمر برگزار می شود. وی

 شهردار تبریز با اشاره به اینکه توجه به ورزش همگانی از اولویت های این شهرداری است، گفت: هم اکنون در ۸۰ بوستان این شهر ورزش صبحگاهی انجام می شود.

به گزارش آوای سهند به نقل از تبریزمدرن، ایرج شهین باهر افزود: این برنامه با حضور مربیان مستعد و متخصص به شکل مستمر برگزار می شود.

وی اظهار داشت: تلاش می شود در تمام نقاط شهر مردم را به انجام فعالیت های ورزشی پیش از شروع کار عادت داد.

شهردار تبریز با بیان اینکه شورا و شهرداری تبریز دیدگاهی متفاوت از گذشته در حوزه ورزش دارد، یادآوری کرد: در این راستا ۳ هزار فوتبالیست در قالب ۲۵۰ تیم در ۴ رده در مسابقات جام رمضان شرکت کردند.

شهین باهر با اشاره به اینکه این حرکت ها بیانگر مسیر تازه ای در حوزه ورزش تبریز و گرایش به ورزش محلات است، ادامه داد: سعی می شود جوانان با استعداد در بخش ورزش محلات را پرورش داد و به سمت ورزش قهرمانی هدایت کرد.

وی اظهار داشت: در کنار توجه به ورزش قهرمانی، شهرداری به ورزش همگانی و سلامت شهروندان نیز توجه خاصی دارد.

شهردار تبریز با اشاره به برنامه های برگزار شده دینی و فرهنگی مختلف در طول ماه مبارک رمضان در این شهر گفت: برپایی خیمه های معرفت در ۹ بوستان و اجرای برنامه های نقاشی، کتابخوانی، داستان و مهارت های خانوادگی در حوزه های دینی از جمله این برنامه ها بود.

شهین باهر افزود: در طول ماه مبارک رمضان کمک به خانواده های نیازمند، آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در برنامه افطارلیق پارک باغمیشه و همکاری با ستاد دیه برای آزادی ۹ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد از دیگر برنامه های شهرداری بود.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دوازده − 4 =