کد خبر : 40515
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۳

در جلسه شهردار منطقه۷ با رئیس پلیس تبریز بررسی شد:

تمهیدات شهرداری منطقه۷ برای کاهش ترافیک ورودی غربی تبریز

تمهیدات شهرداری منطقه۷ برای کاهش ترافیک ورودی غربی تبریز
جلسه ترافیک با حضور شهردار و رئیس پلیس راهور تبریز با هدف بررسی نقاط حادثه خیز و ترافیکی ورودی غربی تبریز برگزار شد.

به گزارش نگاه، شهردار منطقه ۷ تبریز با بیان اینکه یکی از مباحث مهم ترافیکی جنوب غرب تبریز، ترافیک ورودی غرب تبریز از پل سردرود تا اول اتوبان شهید کسایی و همچنین کمربندی مسیر برگشت پل پتروشیمی است، افزود: بررسی و ارائه راهکارهای مناسب برای کاهش بار ترافیکی، بصورت دقیق از طریق تصویر برداری هوایی در برنامه کاری این شهرداری است.

اصغر آدی‌بیگ عنوان کرد: یکی دیگر از پروژه های مهم منطقه ۷ تبریز، آغاز تملک خیابان شهید صمدی است که جاده سهند را به اتوبان شهید کسایی متصل می‌کند و با تحقق این مسیرگشایی، بار ترافیکی در این منطقه  کاهش می یابد.

وی ادامه داد: اجرای اصلاحات هندسی در نقاط حادثه‌خیز و پرخطر از جمله راهکارهای ارائه شده جهت تحقق اهداف مدیریت ترافیک شهری، برای حل مشکلات ترافیکی است.

شهردار منطقه ۷ تبریز با اشاره به اینکه بیشترین افراد در معرض خطر و جان باختگان در حوادث رانندگی درون شهری، عابرین پیاده هستند، افزود: احداث پل عابر پیاده در اول اتوبان کسایی در دستور کار شهرداری این منطقه است که علاوه بر زیبایی بصری باعث کاهش خطرات جانی خواهد شد.

آدی بیگ با بیان اینکه در راستای ایجاد امنیت ترافیکی و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، شهرداری منطقه ۷ تبریز اقدام به عملیات ایمن‌سازی معابر با تعویض و نوسازی تجهیزات ترافیکی کرده است، خاطرنشان کرد: طرح های ترافیکی و نصب تجهیزات بر اساس نیازسنجی های صورت گرفته برای کنترل ترافیک و ایجاد ایمنی و پیشگیری از حوادث رانندگی و سلامتی شهروندان محترم به ویژه نقاط حادثه خیز اجرا می شود.

وی منطبق بودن نقشه های دو حوزه استحفاظی انتظامی و شهرداری بر روی هم را یکی از محاسن آن برشمرد و تاکید کرد: اجرای این چنین طرح ها باعث سرعت بخشیدن به امورات ترافیکی و رفع سریع ایرادات و ارائه خدمات بهتر به شهروندان در این حوزه ها می شود.

گفتنی است این جلسه با حضور اصغر آدی بیگ شهردار منطقه۷ تبریز و فرماندهان راهنمایی و رانندگی جناب سرهنگ جهانگیری فرمانده پلیس راهورتبریز، سرهنگ اسکندری رئیس کنترل ترافیک تبریز، سرگرد خیرگو رئیس پاسگاه راهورشهید صمدی، سرگرد صفری معاون ترافیک منطقه با هدف بررسی نقاط حادثه خیز و ترافیکی جنوب غرب تبریز برگزار شد.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

19 − 9 =