کد خبر : 24944
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰

شهرداری در اجرای پروژه‌های عمرانی سرعت و کیفیت را بالا ببرد

شهرداری در اجرای پروژه‌های عمرانی سرعت و کیفیت را بالا ببرد

 رئیس شورای اسلامی شهر تبریز تاکید کرد: شهرداری در اجرای پروژه‌های عمرانی سرعت عمل و کیفیت را بالابرده تا مردم نسبت به خدمات عمرانی رضایت مند باشند. به گزارش نگاه، “شهرام دبیری” با اشاره به آسفالت ریزی معابر عنوان کرد: شهرداری در اجرای پروژه‌های عمرانی سرعت عمل و کیفیت را بالابرده تا مردم نسبت به

 رئیس شورای اسلامی شهر تبریز تاکید کرد: شهرداری در اجرای پروژه‌های عمرانی سرعت عمل و کیفیت را بالابرده تا مردم نسبت به خدمات عمرانی رضایت مند باشند.

به گزارش نگاه، “شهرام دبیری” با اشاره به آسفالت ریزی معابر عنوان کرد: شهرداری در اجرای پروژه‌های عمرانی سرعت عمل و کیفیت را بالابرده تا مردم نسبت به خدمات عمرانی رضایت مند باشند.
وی در خصوص هوشمند سازی اتوبوسرانی ادامه داد: باید به سمت هوشمند سازی حرکت کنیم، شورای شهر آماده تخصیص اعتبار برای هوشمند سازی اتوبوسرانی برای افزایش کیفی و رضایتمندی مردم است.
وی با توجه به یکی از موضوعات هفته گذشته درباره کمک‌ هزینه ۵٠٠ هزار تومانی کمک معیشتی به رانندگان اتوبوسرانی اظهار کرد: ۵۰۰ هزار تومان کمک هزینه معیشتی رانندگان و کمک رانندگان اتوبوسرانی به جهت شیوع ویروس کرونا به شرکت ها پرداخت شده اما یکی از شرکت‌ها به دلیل وجود مشکل با رانندگان این مبلغ را به آنها پرداخت نکرده است.
انتهای پیام/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج + هشت =