کد خبر : 10740
تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۶

شهرداری تبریز مسیر جاده خاکی ورزشگاه یادگار امام (ره) را آسفالت می کند

شهرداری تبریز مسیر جاده خاکی ورزشگاه یادگار امام (ره) را آسفالت می کند

به رغم اینکه وظیفه ای متوجه شهرداری نبود، شهردار ورزش دوست تبریز دستور آسفالت جاده یادگار امام(ره) را صادر کرد. به گزارش آوای سهند، مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی با اشاره به اخبار منتشر شده در خصوص بهسازی جاده یادگار امام(ره) گفت: شهردار محترم تبریز با توجه به آنکه هیچ وظیفه قانونی در

به رغم اینکه وظیفه ای متوجه شهرداری نبود، شهردار ورزش دوست تبریز دستور آسفالت جاده یادگار امام(ره) را صادر کرد.

یادگار امام

به گزارش آوای سهند، مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی با اشاره به اخبار منتشر شده در خصوص بهسازی جاده یادگار امام(ره) گفت: شهردار محترم تبریز با توجه به آنکه هیچ وظیفه قانونی در قبال آسفالت کردن این مسیر نداشته است ولی برای تسهیل رفت و آمد همشهریان به استادیوم یادگار امام(ره) اجرای آسفالت را به عهده گرفته است.
ایوب بهتاج افزود: مدیریت جدید باشگاه تراکتورسازی تبریز هم قیر مورد نیاز آسفالت این مسیر را در اختیار اداره کل ورزش و جوانان قرار داده است.
وی تصریح کرد: مرمت و  ساماندهی مسیرهای مجموعه ورزشی یادگار امام(ره) تبریز یکی از ضرورت های دسترسی آسان به این ورزشگاه تلقی می شود و در راستای تحقق این مهم اقدامات لازم از جمله با همکاری شهرداری تبریز انجام می شود.
بهتاج ادامه داد: همانگونه که اداره کل ورزش و جوانان استان طی سالیان گذشته استادیوم‌ها و اماکن ورزشی خود را به طور رایگان در اختیار تیم ها قرارداده است در حال حاضر نیز این سیاست را در پیش دارد.
وی در ادامه گفت: در حال حاضر تیم تراکتور سازی تبریز بیش از هر زمانی به آرامش و تمرکز نیاز دارد بنابراین تمامی مسئولان، هواداران و علاقه مندان به تیم تراکتور سازی در راستای تقویت و نتیجه گیری این تیم باید دست در دست هم داده و با وحدت و یکپارچگی در راه موفقیت این تیم محبوب گام بردارند.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

10 + دو =