کد خبر : 6034
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۸:۳۱

شهرداری تبریز را با بدهی۵۵۰ میلیارد تومانی تحویل گرفته ایم/آغاز جراحی شهری بدمسکنی با همکاری شرکت های بین المللی در تبریز

شهرداری تبریز را با بدهی۵۵۰ میلیارد تومانی تحویل گرفته ایم/آغاز جراحی شهری بدمسکنی با همکاری شرکت های بین المللی در تبریز

شهردار تبریز گفت: امیدواریم گام های موثری در مساله بد مسکنی برداشته شود و در طی همین مدت کوتاه از آغاز مسئولیت این جراحی شهری را با همکاری چند شرکت بین المللی شروع کرده ایم. به گزارش نگاه ایرج شهین باهر بعد از ظهر امروز در آیین معارفه شهردار تبریز که در سالن اجتماعات پتروشیمی تبریز

شهردار تبریز گفت: امیدواریم گام های موثری در مساله بد مسکنی برداشته شود و در طی همین مدت کوتاه از آغاز مسئولیت این جراحی شهری را با همکاری چند شرکت بین المللی شروع کرده ایم.

به گزارش نگاه ایرج شهین باهر بعد از ظهر امروز در آیین معارفه شهردار تبریز که در سالن اجتماعات پتروشیمی تبریز برگزار شد، اظهار کرد: می‌دانستم که تودیع معارفه تداعی برخی دلخوری هاست اما هرکس در هر منصبی در هرجای کشورمان به تبریز خدمت کرده است دستشان را می‌بوسیم و امیدوارم سخنان امروز من به کسی برنخورد.

وی ضمن‌ تشکر از نماینده ولی فقیه، استاندار، اعضای شورا و مردم افزود: امروز در این جایگاه با شاهد قرار دادن پروردگار قسم می‌خورم با تمام وجود در راستای نیل به اهداف تبریز و شهروندان آن حرکت کنیم و این هدف سرلوحه شهرداری باشد.

شهردار تبریز با اشاره به بدهی ۵۵۰ میلیارد تومانی شهرداری اذعان داشت: اعتقاد دارم با سر لوحه قرار دادن صداقت، اجتناب از مسائل سیاسی، پیروی از قانون و اقتصاد مقاومتی می‌توان گام های بلندی را در تبریز برداشت و عدالت در اجرا و انسان محوری شعار ما در این سازمان خواهد بود.

وی ادامه داد: باید رانت و فساد را در شهرداری بزداییم و هیچ‌گونه مماشاتی با افراد فاسد صورت نخواهد گرفت و در این راستا از اعضای شورا، مدیران استانی و مردم کمک می‌خواهیم.

شهین باهر با بیان اینکه مردم از شعارها خسته شده اند و کسانی را عامل به سخن می‌خواهند تاکید کرد: در این مراسم نیز تصمیم دارم سخنانم را به عمل نشان دهم و طولانی سخن نگویم زیرا می‌دانم مردم از شعار خسته شده اند و حرفی را خواهند پذیرفت که به آن عمل شده است.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم گام های موثری در مساله بد مسکنی برداشته شود و در طی همین مدت کوتاه از آغاز مسئولیت این جراحی شهری را با همکاری چند شرکت بین المللی شروع کرده ایم.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × چهار =