کد خبر : 19005
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ - ۹:۴۹

شهرداری تبریز در موضوع حذف عنوان شهدا از معابر و کوچه های شهر بی تقصیر است

شهرداری تبریز در موضوع حذف عنوان شهدا از معابر و کوچه های شهر بی تقصیر است

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی گفت: هیچ موضوع سازماندهی شده و ریشه ای در زمینه حذف نام شهدا از معابر و کوچه های شهر تبریز وجود ندارد. به گزارش سهند و به نقل از خبرگزاری شبستان، سردار سرتیپ دوم «اصغر عباسقلی‌زاده» در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به حاشیه‌های

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی گفت: هیچ موضوع سازماندهی شده و ریشه ای در زمینه حذف نام شهدا از معابر و کوچه های شهر تبریز وجود ندارد.

به گزارش سهند و به نقل از خبرگزاری شبستان، سردار سرتیپ دوم «اصغر عباسقلی‌زاده» در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به حاشیه‌های اخیر ایجاد شده در شهر تبریز مبنی بر حذف عنوان “شهید” از نام کوچه‌ها و معابر اظهار داشت: شهرداری تبریز تقصیری در حذف عنوان شهدا از معابر و کوچه های شهر نداشته است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی با تأکید بر این‌که هیچ موضوع سازماندهی شده و ریشه ای وجود ندارد، خاطرنشان کرد: این موضوع را به صورت جدی پیگیری می‌کنیم، حقیقت آن است که این موضوع به شهردار کلان‌شهر تبریز و مناطق برنمی‌گردد؛ این اقدام از سوی برخی از کارکنان بوده که بدون اطلاع شهردارها انجام گرفته است.

وی با بیان این‌که نتایج پیگیری‌ها و اقدامات انجام گرفته به رسانه‌ها اعلام خواهد شد، خاطرنشان کرد: برخی افراد از روی ناآگاهی و گاه از روی آگاهی تلاش می‌کردند تا در هفته دفاع مقدس جوسازی کنند، اما قطعا نمی‌توانند و همه آنها خنثی می‌شود.

عباسقلی‌زاده افزود: در خود تبریز تنها برای چند مورد از معابر با حذف واژه شهید روبه رو بودیم که عاملان آن نیز از سوی شهرداری شناسایی شده است و ما منتظر برخورد با آنها هستیم.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه حذف واژه شهید یک کار ساماندهی شده نیست و هر سال چند موردی از این قبیل کارها داریم که با عکس‌العمل روبه رو می‌شود، گفت: سال گذشته در تبریز برخی از عکس‌های شهدا حذف شده بود که با برخورد جدی روبه رو شد و در سریع‌ترین زمان اصلاح کردند.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

18 − چهارده =