کد خبر : 5257
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۹:۵۱

 شهرتی فر از گزینه های شهرداری تبریز حذف شد/ ۵ گزینه شهرداری تبریز مشخص شدند/شهردار تبریز بازهم انتخاب نشد!

 شهرتی فر از گزینه های شهرداری تبریز حذف شد/ ۵ گزینه شهرداری تبریز مشخص شدند/شهردار تبریز بازهم انتخاب نشد!

جلسه مهم امروز شورای شهر تبریز با دستور کار انتخاب شهردار تبریز آغاز شد و در ادامه ناكارآمدي اش با رای مثبت ۱۱ عضو شورا انتخاب شهردار تبریز به دلیل عدم نتیجه گیری از دستور کار جلسه خارج شد   به گزارش جلسه امروز شورای شهر تبریز با ۱۰ دقیقه تاخیر آغاز شد. پیش از آغاز جلسه امروز برخی

جلسه مهم امروز شورای شهر تبریز با دستور کار انتخاب شهردار تبریز آغاز شد و در ادامه ناكارآمدي اش با رای مثبت ۱۱ عضو شورا انتخاب شهردار تبریز به دلیل عدم نتیجه گیری از دستور کار جلسه خارج شد

حذف شهرتی فر از گزینه های شهرداری تبریز/ مسعودی ریحان: مهم نیست چه کسی شهردار می شود/ 5 گزینه شهرداری تبریز مشخص شدند
 

به گزارش جلسه امروز شورای شهر تبریز با ۱۰ دقیقه تاخیر آغاز شد. پیش از آغاز جلسه امروز برخی اعضا آخرین رایزنی ها را با همدیگر در رابطه با انتخاب شهردار انجام می دادند.

اکبرنژاد با تبریک فرا رسیدن عید سعید غدیرخم، اظهار داشت: عید غدیر خم در دنیای اسلامی و شیعیان روز مهمی است که انتخاب امیرالمومنین(ع) در این روز به وقوع پیوست و سالگرد وفات آیت الله طالقانی فردی بزرگ با اندیشه والا بود.

آجودان زاده به عنوان دبیر جلسه، دستور جلسه امروز را انتخاب شهردار تبریز، بررسی نامه فرمانداری تبریز درخصوص مصوبه پایان مردادماه شورای شهر، ارائه گزارش وضعیت اموال و پرسنلی شهردار

بابایی اقدم در تذکری با اشاره به ایراد شکلی فرمانداری تبریز در رابطه با الحاق روستاها به تبریز، گفت: در روستاها در رابطه با بخشودگی عوارض محلی از ۳۰ درصد به ۷۰ درصد، اکنون شدیدا بلاتکلیفی وجود دارد و خواهش می کنم سریعا نسبت به تعیین تکلیف این مسئله رسیدگی شود.

استانداری با باقی ماندن مسئولین دفاتر مخالفت بلاتکلیف هستند و امیدوارم تکلیفشان مشخص شوند. در برخی مناطق، شهرداران دست به عزل و نصب زده اند و خواهش میکنم از مهندس اسحقی از عزل و نصب مدیران تا زمان انتخاب شهردار اجتناب شود

در رابطه با نحوه رای گیری، دبیری روال پیشین را اینگونه دانست که کاندیداها پس از ارائه برنامه و رای گیری به هر کاندیدا یک رای می دادیم و اگر نصف به علاوه یک را کسب می کرد شهردار می شد و اگر به حد نصاب نمی رسید، به دو نفر یا سه نفر می رسیدیم و سپس به دور دوم می رسید.

مسعودی ریحان، شهرداری ها در بلاتکلیفی قرار گرفته اند و مهم نیست شهردار چه کسی باشد، بلکه مهم این است که برنامه های ما را اجرا نماید.

محمدزاده نیز ابراز داشت: آنگونه که از جلسه امروز به نظر می آید عزیزی که شهردار خواهد شد با نصف به علاوه یک یا دو رای شهردار خواهد شد و ما چند ماه شاخص های مختلفی نوشتیم و زمان نشد تا این شاخص ها را با گزینه ها تطبیق کنیم. آرزوی من نیز انتخاب شهردار با ۱۳ رای و همراهی ۱۳ عضو شورا بود.

اندیش نیز گفت که ما نمی خواهیم با تشتت آرا جلو رویم، این رای گیری خوبی نیست که شهردار با نصف به علاوه یک رای انتخاب شود و خواهش می کنم با ۱۳ رای انجام شود.

بابایی اقدم نیز پیشنهاد داد که اگر فردی اکثریت آرا را کسب نکند، دو نفر که بالاترین رای را کسب کرده اند امروز رای گیری نکنیم و به ارائه برنامه ها و صحبت با این دو نفر منوط کنیم.

قلیزاده نیز با مخالفت با این پیشنهاد جنگ اعصاب را افزایش می دهیم، گفت: اگر قرار است امروز از بین افراد زیر شهردار را انتخاب کنیم، چه بهتر که امروز انتخاب کنیم.

بهشتی، انتخاب شهردار را معادل انتخاب صدها شهردار دانست و ابراز داشت: ما می خواهیم دیدگاه فرد مربوطه را در رابطه با مدیریت زیرمجموعه خود بدانیم و این ها مواردی مبهم است که باید رابطه میان شهردار و شورای شهر را مشخص کنیم. البته هر کس ۷ رای را آورده باشد، دقیقا همان اکثریت و ۱۳ رای است.
با رای گیری انجام شده قرار شد اگر هیچکدام از اعضا نتوانند امروز ۷ رای کسب نمایند، ۲ نفر برتر به مرحله نهایی رفته و یک هفته فرصت ارائه برنامه ها را به اعضای شورا به شکل تخصصی تر داشته باشند

 

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهارده − 8 =