کد خبر : 6048
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۹:۱۷

شكست ناپذيرى تراكتور مقابل فولاد ادامه پيدا مى كند؟/گودباى پارتى براى سربازِ شريف

شكست ناپذيرى تراكتور مقابل فولاد ادامه پيدا مى كند؟/گودباى پارتى براى سربازِ شريف

تيم تراكتورسازى در چارچوب هفته پانزدهم ليگ برتر فوتبال فردا ميزبان فولاد خوزستان خواهد بود. به گزارش نگاه، تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در آخرین دیدار از نیم‌فصل نخست لیگ هفدهم از ساعت ۱۵ فردا (چهارشنبه) در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز میزبان فولاد خوزستان رده سومی خواهد بود. تراکتورسازی که پس از برد روحیه‌بخش مقابل

تيم تراكتورسازى در چارچوب هفته پانزدهم ليگ برتر فوتبال فردا ميزبان فولاد خوزستان خواهد بود.

به گزارش نگاه، تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در آخرین دیدار از نیم‌فصل نخست لیگ هفدهم از ساعت ۱۵ فردا (چهارشنبه) در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز میزبان فولاد خوزستان رده سومی خواهد بود.
تراکتورسازی که پس از برد روحیه‌بخش مقابل سپیدرود رشت، در آبادان به تساوی یک-یک مقابل صنعت نفت رضایت داده، در این بازی به دنبال کسب ۳ امتیاز آخرین دیدار خانگی خود در نیم‌فصل اول این دوره از مسابقات است. شاگردان گل‌محمدی در حال حاضر ۱۶ امتیازی بوده و در رده یازدهم جدول قرار دارند.
فولاد خوزستان نیز پس از کسب سومین پیروزی متوالی خود راهی تبریز شده و امیدوار است نیم‌فصل اول را با کسب ۳ امتیاز دیدار خارج از خانه مقابل تراکتورسازی به پایان برساند. شاگردان سیروس پورموسوی در دیدارهای اخیر خود عملکرد خوبی داشته و برای نخستین بار به رده سوم جدول رسیده‌اند.
تراکتورسازی و فولاد تاکنون ۱۸ بار به مصاف هم رفته‌اند که ۷ دیدار با تساوی به پایان رسیده است. ۲ دیدار اخیر این ۲ تیم در لیگ شانزدهم به ترتیب با تساوی ۲-۲ و صفر-صفر به پایان رسیده است. نکته قابل توجه در مورد دیدارهای تراکتورسازی و فولاد، ثبت تنها یک بازی بدون گل است. دیگر دیدارهای ۲ تیم حداقل یک گل در بر داشته است. در ۱۱ دیدار دیگر تراکتورسازی ۵ و فولاد ۶ بار پیروز شده‌اند.
تراکتورسازی و فولاد به ترتیب در هفته‌های سیزدهم و چهاردهم در دیدارهایی خانگی با نتیجه مشابه دو-یک از سد سپیدرود رشت گذشته‌اند و باید دید در این هفته از رقابت‌ها چه نتیجه‌ای در مصاف رودررو کسب می‌کنند.
آخرین برد تراکتورسازی مقابل فولاد خوزستان به هفته ۲۳ لیگ پانزدهم باز می‌گردد که تراکتورسازی در دیداری خانگی توانست با نتیجه ۳-۲ فولاد خوزستان را شکست دهد. پس از این دیدار، تراکتورسازی و فولاد ۲ بار به مصاف هم رفته‌اند که هر ۲ دیدار با تساوی به پایان رسیده است.
تراکتورسازی تاکنون ۹ بار در تبریز به مصاف فولاد رفته و ۴ بار این تیم را شکست داده است. ۴ تساوی و یک شکست نیز در کارنامه این تیم مقابل فولاد در بازی‌های خانگی به چشم می‌خورد. تنها شکست خانگی تراکتورسازی در دیدار با فولاد به هفته سيزدهم نخستین دوره لیگ برتر فوتبال مربوط است و سرخ پوشان تبریزی پس از این دیدار در تبریز مقابل فولاد شکست نخورده‌اند.
تراکتورسازی در صورت کسب ۳ امتیاز این دیدار باید به لغزش تیم‌های صنعت نفت آبادان، استقلال تهران، گسترش فولاد و ذوب‌آهن مقابل حریفان خود اميدوار باشند تا به رده‌های بالاتر جدول صعود کنند. در صورتی که تراکتورسازی در این دیدار شکست بخورد ممکن است به رده پانزدهم جدول هم سقوط کند.
سرخ پوشان فوتبال تبریز در حالی به مصاف فولاد می‌رود مهدی کیانی همچنان به دلیل محرومیت انضباطی نمی‌تواند تیمش را در این دیدار همراهی کند با این حال گل‌محمدی با تکیه بر بازیکنان جوان خود امیدوار است ۳ امتیاز این دیدار خانگی را در حضور هواداران خود کسب کند.
مهدی شریفی نیز آخرین بازی خود را با پیراهن تراکتورسازی مقابل فولاد انجام می‌دهد و پس از این بازی راهی اصفهان خواهد شد. از دیگر نکات قابل توجه دیدار تراکتورسازی و فولاد، عدم حضور لوسیانو ادینیو و ساسان انصاری در ترکیب ۲ تیم است، ادینیو و انصاری به ترتیب با لباس تراکتورسازی و فولاد ۴ گل وارد دروازه حریف کرده‌اند و از این نظر بهترین عملکرد را در هر یک از تیم‌ها داشته‌اند.
دیدار تیم‌های تراکتورسازی و فولاد خوزستان در چارچوب دیدارهای هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۵ روز چهارشنبه، ۱۵ آذرماه در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز آغاز می‌شود. قضاوت این دیدار بر عهده اشکان خورشیدی خواهد بود.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هشت − پنج =