کد خبر : 22310
تاریخ انتشار : یکشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۶

شاگردان افضل به جنگ ستارگان می‌روند/ بازی با «کرونا»!

شاگردان افضل به جنگ ستارگان می‌روند/ بازی با «کرونا»!

سونگون

مس سونگون در بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال در زمین ستارگان ورامین به میدان می‌رود.

به گزارش سهند، مرحله نیمه‌ نهایی رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور فردا (دوشنبه) با انجام دو بازی از دور رفت در شهرهای ورامین و ساوه آغاز می‌شود و طی آن، تیم مس سونگون ورزقان مدافع عنوان قهرمانی میهمان ستارگان ورامین خواهد بود و گیتی‌پسند نائب قهرمان فصل گذشته در ساوه به دیدار سن‌ایچ این شهر می‌رود.

طبق برنامه سازمان لیگ، این دو بازی به صورت همزمان از ساعت ۱۶ برگزار می‌شود. همچنین با اعلام این سازمان، در راستای پیشگیری از شیوع بیماری «کرونا» و حفظ سلامتی ورزشکاران، داوران، عوامل برگزاری و تماشاگران، دیدارهای این مرحله بدون تماشاگر خواهد بود. 

مسی‌ها که با صدرنشینی به مرحله پلی‌آف گام گذاشته بودند، در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف تیم شرکت ملی حفاری اهواز رفتند و درحالی که بازی رفت را در اهواز در ضربات پنالتی به این تیم واگذار کردند اما در ادامه در بازی برگشت در تبریز جبران کرده و حریف را با نتیجه ۸ بر ۴ گلباران کردند تا کار به بازی سوم بکشد.

شاگردان علیرضا افضل در سومین تقابل نیز با یک گل میهمان‌شان را مغلوب کردند تا از خلق شگفتی در این مرحله جلوگیری کرده و با کسب برتری در مجموع سه بازی، خود را به جمع ۴ تیم نهایی برسانند. 

ستارگان ورامین اما با تصاحب رتبه پنجم جدول در مرحله مقدماتی در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف تیم رده چهارمی شهروند ساری رفت که این تیم نیز به سختی و در بازی سوم توانست جواز حضور در مرحله نیمه نهایی را بدست بیاورد.

جدال این دو تیم در پایان بازی‌های رفت و برگشت با برابری همراه شد و در شرایطی که بازی سوم با جنجال در دقیقه ابتدایی نیمه‌تمام مانده و در زمین بی‌طرف تکرار شد، درنهایت ستارگان بعد از تساوی ۲ بر ۲ در وقت معمول، در وقت اضافه موفق شد با نتیجه ۳ بر ۲ حریف ساروی خود را شکست دهد.

نتایج هر دو مصاف تیم‌های مس و ستارگان در دور مقدماتی با پیروزی نماینده آذربایجان‌ به پایان رسید. به این ترتیب که مسی‌ها ابتدا در هفته دوم با ۷ گل ستارگان را درهم کوبیده و با شکست سنگین بدرقه کردند و سپس در هفته پانزدهم در زمین این تیم ورامینی نیز به پیروزی ۴ بر ۲ دست یافتند تا حریف را دبل کنند.

خاطرنشان می‌شود؛ مرحله نیمه‌ نهایی لیگ برتر فوتسال به صورت ۲ از ۳ برگزار می‌شود و تیمی که به ۲ پیروزی دست یابد به دیدار نهایی راه خواهد یافت. مسابقات برگشت این مرحله روز 10 اسفند ماه برگزار شود و در صورت تساوی از لحاظ برد در دو دیدار رفت و برگشت، بازی سوم روز دوازدهم اسفند ماه برگزار خواهد شد.

امتیازدهی post

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفده − شش =