کد خبر : 42592
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۹:۵۹

سه پروژه فرامنطقه ای توسط شهرداری منطقه ۲ تبریز اجرا می شود

سه پروژه فرامنطقه ای توسط شهرداری منطقه ۲ تبریز اجرا می شود
شهردار منطقه ۲ تبریز از اجرای سه پروژه فرامنطقه ای توسط این منطقه خبر داد.

به گزارش نگاه، موسی علی‌پور زنوزی در برنامه زنده تلویزیونی تبریزیم، با اعلام این مطلب افزود: با توجه به اینکه شهرداری منطقه ۲ معین چند منطقه شهرداری است، سه پروژه فرامنطقه ای در حوزه شهرداری های مناطق ۶، ۷ و ۱۰ با پرداخت هزینه احداث توسط این منطقه نظارت و اجرا می شود.

وی از مهمترین پروژه های در حال اجرا از عملیات احداث تقاطع غیرهمسطح قراملک در حوزه شهرداری منطقه ۶ نام برد و افزود: این پل روگذر با پیشرفت فیزیکی ۴۵ درصدی به طول ۵۳۰ متر و عرض ۲۴ متر با معماری خاص و جدید در حال اجراست که با بهره برداری از آن شاهد تحول بزرگ ترافیکی و تسهیل تردد شهروندان در محدوده غرب تبریز و روان سازی ترافیک شهری خواهیم بود.

وی با اشاره به دیگر پروژه های شاخص که در محدوده شهرداری منطقه ۱۰ در حال اجرا است از طرح تملک مسیرگشائی ۳۵ متری مفتح (انقلاب) به کوثر شرقی خبر داد و افزود: شهرداری منطقه ۲ برای تردد بدون ترافیک وسایل نقلیه شهری و جهت روان سازی عبور و مرور شهروندان از مرکزی ترین مسیر شهر تبریز درحال تملک پروژه فرامنطقه ای مسیرگشائی ۳۵ متری مفتح (انقلاب) به کوثر شرقی است که ۳۳ ملک از ۶۴ ملک واقع در مسیر توسط هیئت ارزیابی قیمت گذاری شده و با پرداخت غرامت توسط منطقه ۲ تاکنون هشت ملک واقع در این مسیر تملک و تخریب شده است.

علی‌پور ادامه داد: بقیه واحدهای تجاری و مسکونی واقع در مسیر این پروژه توسط اداره املاک و مستغلات شهرداری منطقه ۲ در حال طی مراحل تملک است.

شهردار منطقه ۲، مشخصات مسیرگشائی ۳۵ متری مفتح (انقلاب) به کوثر شرقی را به طول ۲۵۵ متر در فاز اول تملک و با پرداخت ۶۵۰ میلیارد ریال هزینه اعلام کرد.

به گفته علی‌پور، انجام این مسیرگشائی تردد بدون ترافیک از مسیرهای میدان صاحب الامر، ۱۸ متری آزادگان و سعیدآباد را به آسانی فراهم خواهد کرد.

شهردار منطقه ۲ با اشاره به سومین پروژه شاخص که بصورت فرامنطقه ای در حوزه شهرداری منطقه ۷ توسط این منطقه احداث می شود، از مجموعه بزرگ تفریحی و آموزشی شهربانو نام برد و گفت: با توجه به اینکه ایجاد نشاط اجتماعی در شهروندان از سرلوحه فعالیت های این منطقه به شمار می رود، مجموعه شهربانو که بصورت پارک بزرگ و تخصصی خواهد بود، برای استفاده ورزشی، تفریحی و رفاهی بانوان با انجام پی کنی و حصارکشی در قسمت های تملک شده در حال احداث است.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

9 + 5 =