کد خبر : 5097
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۸

سهم خواهی احزاب و بزرگان جناح های مختلف از اعضای شورا/ انتظارات مردم برای انتخاب شهردار کارآمد و غیرسیاسی

سهم خواهی احزاب و بزرگان جناح های مختلف از اعضای شورا/ انتظارات مردم برای انتخاب شهردار کارآمد و غیرسیاسی

هر۱۳ عضو شورای شهر به دور از افکار جناحی و باندی و سفارش دوستان سهم خواه، برنامه تک تک گزینه ها را بررسی کرده و خودشان را در پیشگاه حدود۲ میلیون نفر از مردم تبریز شرمنده نکنند، چراکه مردم در ۲۹ اردیبهشت نیز به خوبی نشان دادند که به هیچ فرد و جناحی چک سفید

هر۱۳ عضو شورای شهر به دور از افکار جناحی و باندی و سفارش دوستان سهم خواه، برنامه تک تک گزینه ها را بررسی کرده و خودشان را در پیشگاه حدود۲ میلیون نفر از مردم تبریز شرمنده نکنند، چراکه مردم در ۲۹ اردیبهشت نیز به خوبی نشان دادند که به هیچ فرد و جناحی چک سفید امضا نداده اند و انجام کارهای عملیاتی و کاربردی برای توسعه شهر مهمترین خواسته آنان است.

سهم خواهی احزاب و بزرگان جناح های مختلف از اعضای شورا/ انتظارات مردم برای انتخاب شهردار کارآمد و غیرسیاسی

به گزارش تبریز بیدار ، روند انتخاب شهردار تبریز این روزها به یکی از مهمترین مسائل شهری تبدیل شده و هر روز خبرهای جدیدی در این بین به گوش می رسد.

از احتمال اضافه شدن گزینه های جدید تا تکذیب آن و نگرانی برخی اعضای شورا از انتخاب سیاسی و جناحی تا فشارهای بیرونی و وحدت ۱۳ نفره در درون شورا همه مسائلی است که طی هفته های گذشته مطرح شده اما هیچ کدام از این ها تا کنون به ثمر ننشسته و تبریز همچنان در آستانه ۲۰۱۸ بلاتکلیف انتخاب شهردار خود است.

شنیده های تبریزبیدار حاکی از آن است که پس از جلسه شبانه اعضای شورا با ۵ گزینه شهرداری که با غیبت معنادار شهرتی فر برای دومین بار همراه بود، قرار است تا فردا از ساعت ۸/۵ تا ۱۰ صبح جلسه رسمی اعضای شورا به طور علنی برگزار شده و مسائل شهری بررسی گردد و سپس برای انتخاب شهردار و رای گیری در این باره، جلسه شورای شهر غیرعلنی گردد.

این روزها برخی چهره های سیاسی و بزرگان جناح های مختلف از اصولگرایی تا اصلاح طلبی در حال تحمیل گزینه های مدنظر خود هستند و این امر با توجه به مشکلات متعدد شهری در تبریز برای مردم غیر قابل قبول است. از اصرار یکی از نمایندگان اصولگرای استان برای شهردارشدن یکی از گزینه ها که با جمله جالب توجه “من او را گارانتی می کنم” تا اضافه کردن دوست و یار دیرین یکی دیگر از نمایندگان اصلاح طلب به جمع گزینه های شهرداری تبریز از جمله مواردی است که طی هفته های گذشته اتفاق افتاده است.

اما آنچه در این بین مهم می باشد این است که هر۱۳ عضو شورای شهر به دور از افکار جناحی و باندی و سفارش دوستان سهم خواه، برنامه تک تک گزینه ها را بررسی کرده و خودشان را در پیشگاه مردم تبریز و قشر حاشیه نشین شهر از لحاظ توسعه و بهبود شرایط شرمنده نکنند، چراکه مردم در ۲۹ اردیبهشت نیز به خوبی نشان دادند که به هیچ فرد و جناحی چک سفید امضا نداده اند و  انجام کارهای عملیاتی و کاربردی برای توسعه شهر مهمترین خواسته آنان است.

امتیازدهی post

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × پنج =