کد خبر : 22028
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۹:۰۳

سهرابی: فیلم سرنگ‌های رختکن تراکتور ساختگی است

سهرابی: فیلم سرنگ‌های رختکن تراکتور ساختگی است

سهرابی

 سرپرست باشگاه تراکتور گفت: فیلم سرنگ‌های رختکن تیم تراکتور در سیرجان کاملا ساختگی و از فردی که چنین صحنه‌ای را بازسازی کرده است، شکایت کردیم.

به گزارش سهند، میرمعصوم سهرابی در برنامه لیگ برتر اظهار داشت: متاسفانه بعد از بازی گل‌گهر مسوول رختکن ورزشگاه امام علی(ع) سیرجان به سرپرست تیم تراکتور مراجعه و پیراهن دژاگه را می‌خواهد و سرپرست توجیه می‌کند که پیراهن اضافه وجود ندارد، اما وی علاوه بر پیراهن، پول هم طلب می‌کند و تهدید می‌کند که در صورتی که پول و پیراهن داده نشود عواقب بدی در انتظار این تیم است و بعد از اینکه تیم ورزشگاه را ترک می‌کند، این فیلم که کاملا ساختگی است، در فضای مجازی پخش می‌شود.
وی گفت: ما اقدامات لازم را بعد از این اتفاق آغاز کردیم و نامه‌هایی به هیات فوتبال شهرستان سیرجان و حراست اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان ارسال و شکایت لازم را از فرد خاطی کرده و پیگیری این موضوع است.
وی گفت: اگر دقت کنید کف رختکن چمن مصنوعی شده است، اما محل سرنگ‌ها سرامیک و کاشی است که مشخص است بعدا در محل قرار گرفته است. همچنین سرنگ‌ها و سایر آشغال‌ها در یک جا جمع شدند و این نشان می‌دهد که با هدف در یک مکان ریخته شده است.
سهرابی افزود: اگر فیلم را با دقت نگاه کنید کاملا مشخص است که صحنه را بازسازی و طراحی کردند و به دلیل اینکه سعی شده حیثیت تراکتور لکه دار شود، از فرد فوق شکایت کرده و پیگیری‌های لازم را انجام دادیم تا برخورد لازم با این فرد که تلاش کرده تیم تراکتور را به حاشیه بکشاند، صورت گیرد.
وی گفت: امسال تیم تراکتور سعی کرده از حاشیه بدور باشد و حتی یک خبرنگار در کنفرانس خبری در سیرجان تلاش کرده بود که با سوال‌های حاشیه‌ای به جای سوال‌های فنی تیم را به حاشیه بکشاند که بعد از بازی رئیس فوتبال هیات سیرجان از این بابت از مسوول تیم تراکتور پوزش خواسته بود.
سرپرست باشگاه تراکتور گفت: این دومین باری است که چنین اقدامی در سیرجان صورت می‌گیرد و متاسفانه این روش‌ها مرسوم شده و این کارها‌ی غیرحرفه ای است و در تلاش هستند تمامی زحمات باشگاه گل گهر سیرجان و هیات فوتبال این شهر که نهایت همکاری را با باشگاه تراکتور را داشتند، زیر سوال رود.
وی تصریح کرد: البته امروز رئیس هیات فوتبال سیرجان با نامه‌ای عنوان کردند که فرد خاطی ابراز ندامت کرده است، اما ما همچنان به دنبال شکایت خود از این فرد هستیم.

امتیازدهی post

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × 3 =