کد خبر : 30342
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۴

سمینار یکروزه اختلالات خواب در محل بیمارستان ولیعصر تبریز

سمینار یکروزه اختلالات خواب در محل بیمارستان ولیعصر تبریز

دکتر محمد میرزا آقازاده فوق تخصص ریه و فلوشیپ طب خواب در مصاحبه با پایگاه خبری نگاه آذربایجان در تشریح هدف سمینار می گوید؛ باتوجه به اهمیت خواب در حفظ بهداشت جسمی و روانی این سمینار ، برای آشنایی هرچه بیشتر پزشکان با اختلالات خواب در جهت فرهنگ سازی برای استفاده از دانش طب خواب

دکتر محمد میرزا آقازاده فوق تخصص ریه و فلوشیپ طب خواب در مصاحبه با پایگاه خبری نگاه آذربایجان در تشریح هدف سمینار می گوید؛ باتوجه به اهمیت خواب در حفظ بهداشت جسمی و روانی این سمینار ، برای آشنایی هرچه بیشتر پزشکان با اختلالات خواب در جهت فرهنگ سازی برای استفاده از دانش طب خواب برنامه ریزی شده است.
دکتر میرزا آقازاده فوق تخصص ریه وطب خواب در تشریح برنامه های سمینار یکروزه اذعان‌داشت : در این سمینار
پرفسور امیر شرفخانه فوق تخصص ریه و اختلالات خواب در موضوع “
ارتباط اختلالات خواب و بیماری های قلب ” و ” تشخیص اختلالات تنفسی خواب در منزل توسط دستگاه های تشخیص گر” ایراد سخن خواهند کرد.
و همچنین دکتر خلیل انصارین استاد تمام دانشگاه علوم پزشکی تبریز و فوق تخصص ریه و اختلالات خواب نیز در مورد “درمان آپنه انسدادی خواب ” برای پزشکان حاضر در سمینار سخنرانی خواهند کرد.

دکتر محمد میرزا آقازاده ادامه می دهد ؛ خود بنده نیز بعنوان سومین سخنران درباره اختلالات تنفسی افراد چاق در زمان خواب بحث خواهم کرد.

وی ادامه می دهد : دکتر داریوش سوادی اسکویی استاد تمام دانشگاه علوم پزشکی تبریز و متخصص مغز و اعصاب در مورد ” ارتباط اختلالات خواب با تشنج ” برای همکاران پزشک سخنرانی می کنند.
وی ادامه می دهد در آخر سمینار نیز جشن هفتمین سال تاسیس مرکز اختلالات خواب بیمارستان ولیعصر تبریز برگزار خواهد شد.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × سه =