کد خبر : 19977
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۱

سفرامام جمعه تبریز به نجف و کربلا

سفرامام جمعه تبریز به نجف و کربلا

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی به منظور دیدار با خادمان موکب های تبریزی به نجف و کربلا سفر کرده است. به گزارش سهند به نقل از صدا و سیما، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم، در سفر چند روزه خود به عراق در موکب های خدمات رسان اربعین حضور یافت و از طرح

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی به منظور دیدار با خادمان موکب های تبریزی به نجف و کربلا سفر کرده است.

به گزارش سهند به نقل از صدا و سیما، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم، در سفر چند روزه خود به عراق در موکب های خدمات رسان اربعین حضور یافت و از طرح های در حال احداث عتبات عالیات بازدید کرد.
وی در ارزیابی این سفر گفت: « امسال زیارت اربعین زودتر از سال های قبل شروع شده است. راهپیمایی اربعین مایه عزت مسلمانان تمامی کشورهاست. زیارت اربعین هر سال نسبت به سال قبل، شکوه و عظمت بیشتری دارد و مسیرهای راهپیمایی اربعین ، همه ساله جلوه های تازه ای از حضور مردم و جوانان و نخبگان و انسان های باانگیزه را به نمایش می گذارند.
امام جمعه تبریز با اشاره به دیدار خود با گروه رفوگران تبریزی فرش های حرم امام حسین (ع) گفت : انسان در هر گوشه از زیارت کربلا شاهد صحنه های زیبای عشق و ارادت و حضور و تلاش عاشقان اهل بیت (ع) است. در صحن عقیله که ساخت آن در مقابل حرم امام حسین (ع) شروع شده است، شمار زیادی از مهندسان و کارگران قرارگاه خاتم الانبیاء سپاه از جمله آذربایجانی های مومن و انقلابی در حال تلاش هستند. »
وی با تقدیر از خدمات اثرگذار موکب های خدمات رسان اربعین گفت: ان شاء الله تعداد موکب های خدمت رسان به زائران در سال های آینده افزایش بیشتری خواهد یافت. دشمنان هرقدر هم تلاش کنند نخواهند توانست این عشق را از مردم بگیرند. نه تنها از ایران، بلکه از تمامی کشورهای مسلمان این عاشقان در کربلا حضور دارند.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی همچنین در دیدار با امام‌ جمعه کربلا بر تعمیق و توسعه روابط فرهنگی و اقتصادی بین استان های آذربایجان شرقی و استان کربلا تاکید کرد.

امتیازدهی post

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

16 − یک =