کد خبر : 39209
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۹

فرمانده سپاه عاشورا:

همدلی مسئولان باید در خدمت به مردم معنی پیدا کند

همدلی مسئولان باید در خدمت به مردم معنی پیدا کند
فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به ضرورت وحدت و انسجام درونی در کشور، گفت: همدلی بین مسئولان مختلف کشور باید در خدمت عاشقانه و بی منت به آحاد مردم معنی و مفهوم یابد.

به گزارش نگاه، سردار اصغر عباسقلی زاده روز چهارشنبه در شصت و هشتمین اجلاس مجمع مشورتی روسای شوراهای اسلامی کلانشهرها و مراکز استان‌های کشور در تبریز، فصای همدلی موجود بین دستگاه‌های مختلف اجرایی کشور و به خصوص آذربایجان‌شرقی را دلگرم کننده خواند و اظهار داشت: همت و تلاش مدیران به خصوص در مدیریت شهری شهری باید معطوف به خدمات رسانی ایده آل به مردم باشد.

وی با بیان اینکه عزت و آبروی مردم ایران زمین مدیون مکتب متعالی اسلام است، اظهار کرد: بر همین اساس و طبق آموزه های دینی و مذهبی باید خادم این ملت باشیم، چون خیر و سعادت دنیوی و اخروی همه مدیران در همین امر نهفته است.

عباسقلی زاده ادامه داد: امروز شاهد وحدت و یکدستی بسیار خوب در کشور هستیم که این وحدت همدلانه باید در خدمت مردم به کار گرفته شود و نباید مردم متحمل، بابصیرت و متدین کشور از بی تدبیری برخی مدیران ناراضی باشند.

وی با بیان اینکه هر کس در فریب و توطئه های شبانه روزی دشمن گرفتار شود بی شک شکست می خورد، یادآور شد: طی سال های پس از انقلاب اسلامیثبت شده است که هر فرد با هر مقام و منسبی به آرمان ها و اصول انقلاب اسلامی و رهبران اعتماد کرده اند، عزت مند شده اند.

عباسق

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × 5 =