کد خبر : 7676
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۹:۴۹

سختگیری نسبت به اجرای موسیقی زنده در اماکن فرهنگی؛ مبنای قانونی ندارد/سختگیری های داخلی، مردم را به خارج از کشور می کشاند

سختگیری نسبت به اجرای موسیقی زنده در اماکن فرهنگی؛ مبنای قانونی ندارد/سختگیری های داخلی، مردم را به خارج از کشور می کشاند

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: سختگیری نسبت به اجرای موسیقی زنده در اماکن فرهنگی؛ مبنای قانونی ندارد. به گزارش آوای سهند، شهاب الدین بیمقدار با اشاره به جلسه مهم خود با مرتضی، آبدار، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با محوریت بررسی زمینه های توسعه بوم گردی و

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: سختگیری نسبت به اجرای موسیقی زنده در اماکن فرهنگی؛ مبنای شهاب الدین بیمقدارقانونی ندارد.

به گزارش آوای سهند، شهاب الدین بیمقدار با اشاره به جلسه مهم خود با مرتضی، آبدار، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با محوریت بررسی زمینه های توسعه بوم گردی و گردشگری در استان عنوان کرد: خوشبختانه شش نماینده محترم تبریز، اسکو و آذرشهر و همچنین نمایندگان شهرستان های کلیبر و خداآفرین،ورزقان، ملکان؛ مراغه و میانه در راستای تحقق این مهم، تلاش خوبی در جذب بودجه داشته اند.

وی ادامه داد: ماحصل این جلسه، انتخاب چندین روستای هدف در تبریز؛ آذرشهر، اسکو، کلیبر، ورزقان و.. برای توسعه بوم گردی و گردشگری، پس از مطالعات مشاور شد.

بر اساس گفته بیمقدار، با تصمیم نمایندگان واداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، بخشی از بودجه عمرانی این حوزه به احیای ربع رشیدی در تبریز و در راستای جذب گردشگر و آشنایی آنان با فرهنگ غنی آذربایجان اختصاص خواهد یافت.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با انتقاد شدید از ممانعت نیروی انتظامی و اماکن نسبت به اجرای موسیقی زنده در رستوران ها، کافی شاپ ها و … گفت: بنده این موضوع را به جد پیگیری کرده ام و در جلسه اخیری که با استاندار و معاون سیاسی وی داشتم، نسبت به رفع برخوردهای سلبی، قول مساعد دادند.

بیمقدار با بیان اینکه نیروی انتظامی از جنس مردم است وبا مالیات پرداختی از جیب مردم حقوق می گیرد ابراز کرد: چرا باید با مردم طوری برخورد کرد که برای چندین ساعت شادی، سفر به خارج از کشور را برای ماندن در داخل کشور ترجیح داده و ساعت ها و شاید روزهای متعددی را در باکو، ایروان؛ نخجوان و … بگذرانند.

این نماینده مجلس ابراز کرد: مصوبه مجلس، قانون است وطبق نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی و شورای محترم نگهبان؛ اجرای قانون، عین اجرای دستورات شرعی است پس باید تمامی نهادهای مسئول اجازه دهند مردم کشورمان شادتر زندگی کنند.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

12 − 9 =