کد خبر : 38364
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۵

معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز :

مسیرگشایی معابر از الزامات احیای بافت فرسوده تبریز است

مسیرگشایی معابر از الزامات احیای بافت فرسوده تبریز است
معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز با اشاره به وجود ۲ هزار و ۵۰۰ هکتار بافت فرسوده در این کلانشهر گفت: مسیرگشایی معابر از الزامات احیای بافت فرسوده است.

به گزارش نگاه، سامان احمدزاده روز یکشنبه در حاشیه بازدید از روند اجرای پروژه مسیرگشایی خیابان ۲۴ متری «علی بقال» افزود: این پروژه در راستای احیای بافت فرسوده به ویژه مناطق محروم و حاشیه نشین با رویکرد محرومیت‌زدایی از مناطق حاشیه‌ای اجرا می شود.
وی با اشاره به اهمیت اجرای این پروژه، اظهار کرد: این مسیرگشایی به طول ۳۳۰ متر اجرا می شود و اتمام آن علاوه بر تاثیر در کاهش و روان سازی ترافیک در این مسیر، موجب اتصال این مسیر به خیابان سعدآباد، کوثر و خیابان ۴۰ متری می شود.
معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز گفت: با همت دوچندان عوامل اجرایی، پروژه دارای پیشرفت مطلوبی بوده و هم اکنون با بیش از ۷۰ درصد در حال اجرای عملیات خاکبرداری، جدول گذاری، جمع آوری تاسیسات شهری و اجرای همزمان شبکه های فاضلاب، گاز و برق است.
احمدزاده خواستار انجام اقدامات و همکاری های لازم از سوی شرکت های متولی برای تسریع در اجرای عملیات شبکه های فاضلاب، گاز و برق رسانی جهت جلوگیری از تداخل و وقفه در عملیات عمرانی پروژه شد.
وی یادآور شد: تمام تلاش شهرداری تبریز در تسریع و اجرای با کیفیت پروژه ها، ارایه مناسب ترین خدمات برای شهروندان است و در همین راستا به طور قطع بازدیدهای میدانی تاثیر بیشتری در بررسی و شناسایی مشکلات پروژه ایفا می کند.
براساس این گزارش، کلان شهر ۱.۸ میلیون نفری تبریز دارای ۲ هزار و ۵۰۰ هکتار بافت فرسوده است و در حدود ۲۵ درصد جمعیت این شهر در سکونتگاه های غیر رسمی و حاشیه شهر زندگی می کنند.
انتهای پیام/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو + یازده =