کد خبر : 13649
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۹:۱۹

مطالبات کارگران شرکت بلبرینگ ایران به زودی پرداخت می شود

مطالبات کارگران شرکت بلبرینگ ایران به زودی پرداخت می شود

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر از تامین اعتبار برای پرداخت مطالبات معوقه کارگران شرکت بلبرینگ ایران خبر داد. به گزارش آوای سهند، “زهرا ساعی” با اشاره به اعتراض کارگران شرکت بلبرینگ ایران به تعویق ۷ ماهه حقوق خود از پیگیری این امر خبر داد و افزود: رئیس سازمان برنامه و بودجه دستور پرداخت اعتبار

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر از تامین اعتبار برای پرداخت مطالبات معوقه کارگران شرکت بلبرینگ ایران خبر داد.

به گزارش آوای سهند، “زهرا ساعی” با اشاره به اعتراض کارگران شرکت بلبرینگ ایران به تعویق ۷ ماهه حقوق خود از پیگیری این امر خبر داد و افزود: رئیس سازمان برنامه و بودجه دستور پرداخت اعتبار مورد نیاز برای حل مشکل کارگران شرکت بلبرینگ ایران را داده است.

وی افزود: پس از پیگیری های متعدد، آقای نوبخت با پرداخت اعتبار مورد نیاز هیات حمایت از صنایع برای پرداخت مطالبات شرکت بلبرینگ ایران موافقت کرد و این اعتبار به زودی پرداخت می شود.

ساعی در ادامه از وضعیت فعلی شرکت بلبرینگ ایران ابراز نگرانی کرد و افزود: مدیریت این شرکت با توجه به تقاضای بسیار زیاد بازار و نیاز کشور، باید در جهت افزایش تولید و رونق این کارخانه استراتژیک صنعت کشور حرکت کند.

وی مشکلات فعلی بلبرینگ سازی تبریز را در نتیجه خصوصی سازی نادرست و غیر اصولی این شرکت عنوان کرد و گفت: واگذاری یک صنعت انحصاری و به اهمیت بلبرینگ سازی تبریز به یک شخص کم سواد و فاقد اهلیت لازم عامل مشکلات فعلی این شرکت بزرگ است.

این نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در پایان بر ادامه پیگیری وضعیت این کارخانه بزرگ و منحصربفرد کشور در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × دو =