کد خبر : 8535
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۷ - ۸:۱۳

ساعی: بعد از خروج آمریکا از برجام، بازار ملتهب شد!

ساعی: بعد از خروج آمریکا از برجام، بازار ملتهب شد!

نماینده مردم تبریز اظهار داشت: بعد از خروج غیرقانونی رییس جمهور آمریکا از برجام،فضای بازار و اقتصاد جمهوری اسلامی، توسط تعدادی از دلالان و سواستفاده کنندگان ملتهب شد.      به گزارش آوای سهند زهرا ساعی در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به نوسانات شدید نرخ ارز و افزایش قیمت سکه و طلا در بازار گفت: متاسفانه بعد

نماینده مردم تبریز اظهار داشت: بعد از خروج غیرقانونی رییس جمهور آمریکا از برجام،فضای بازار و اقتصاد جمهوری اسلامی، توسط تعدادی از دلالان و سواستفاده کنندگان ملتهب شد.

ساعی: بعد از خروج آمریکا از برجام، بازار ملتهب شد!
    

به گزارش آوای سهند زهرا ساعی در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به نوسانات شدید نرخ ارز و افزایش قیمت سکه و طلا در بازار گفت: متاسفانه بعد از خروج غیرقانونی رییس جمهور آمریکا از برجام،فضای بازار و اقتصاد جمهوری اسلامی، توسط تعدادی از دلالان و سواستفاده کنندگان ملتهب شد.

وی با بیان اینکه هر سه قوه مقننه، مجریه و قضاییه در تلاش برای ساماندهی اوضاع اقتصادی کشور با اتخاذ تدابیر مناسب و عملیاتی هستند تصریح کرد: بی شک وضعیت فعلی اقتصاد کشورمان؛ بهبود خواهد یافت و مردم به زندگی عادی و بدون التهاب خود باز می گردند.

وی از افزایش قیمت کالاهای ضروری مردم در بازار داخلی؛ پس از خروج ایالات متحده از برجام نیز انتقاد کرد و افزود: برخی از اصناف و تولیدکنندگان، از فردای روز خروج آمریکا از برجام به بهانه افزایش قیمت دلار، قیمت کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم را افزایش دادند در حالی که همان اقلام را قبل از افزایش قیمت دلار، خرید کرده اند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دستگاه های نظارتی و واحد نظارت وزارت صنعت، معدن و تجارت باید بر موضوع قیمت کالاهای اساسی زندگی مردم، نظارت جدی و مستمر داشته باشد تصریح کرد: اینکه در یک نقطه از شهرها، قیمت یک جنس با قیمت همان جنس در نقطه ای دیگر از شهر، متفاوت باشد قابل قبول نیست و باید نهادهای مسئول نسبت به یکسان سازی قیمت ها، توجه ویژه داشته باشند.

ساعی بر لزوم افزایش وحدت ملی و پرهیز از اختلافات سیاسی در جامعه تاکید کرد و گفت: همه با هم باید اختلافات سیاسی و سلیقه ای را کنار گذاشته و با حمایت از دولت،نسبت به اتخاذ تصمیم های مناسب برای عبور از این شرایط سخت، تلاش کنیم

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × سه =