کد خبر : 12268
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ آبان ۱۳۹۷ - ۷:۵۹

سازمان نظام صنفی رایانه ای آذربایجان شرقی نیازمند تحول است

سازمان نظام صنفی رایانه ای آذربایجان شرقی نیازمند تحول است

 رئیس جدید سازمان نظام صنفی رایانه آذربایجان شرقی گفت: متاسفانه این سازمان  در سال های اخیر حالت انفعالی داشته و قصد داریم  تحولی در صنف رایانه استان ایجاد کنیم.   به گزارش سرویس فناوری نصر، محمد حسین قمیان  با ابراز نارحتی از اینکه متاسفانه سازمان نظام صنفی رایانه ای  آذربایجان شرقی در سال های اخیر

 رئیس جدید سازمان نظام صنفی رایانه آذربایجان شرقی گفت: متاسفانه این سازمان  در سال های اخیر حالت انفعالی داشته و قصد داریم  تحولی در صنف رایانه استان ایجاد کنیم.

 سازمان نظام صنفی رایانه ای

به گزارش سرویس فناوری نصر، محمد حسین قمیان  با ابراز نارحتی از اینکه متاسفانه سازمان نظام صنفی رایانه ای  آذربایجان شرقی در سال های اخیر حالت انفعالی داشته است، گفت: اعضای صنف رایانه  و فعالین این حوزه نیز از این موضوع گله مند هستند، زیرا اعتقاد داریم فعالیت نظام نباید تنها در حد صدور مجوز فعالیت و یا پوشش بیمه تکمیلی درمان باشد باشد و جا برای فعالیت صنفی در این زمینه داریم.

وی افزود: فرآیند ثبت نام و عضو پذیری بخشی از وظایف سازمان است و فعالیت ما باید به نحوی باشد که بعد از ثبت نام به شرکت های صنف رایانه و همچنین سایر ذینفعان این حوزه بالاخص سفارش دهندگان خدمات یعنی کارفرمایان خدمات صنفی ارائه دهیم.

وی از تصمیمات و برنامه های هئیت رئیسه جدید سازمان نظام صنفی رایانه در استان سخن گفت و اظهار کرد: برای شروع با جلساتی که با اداره کل ICT استان و معاونت های ذیربط در استانداری داشتیم تصمیم داریم شرکت های بومی که عضو هستند در اولویت همکاری برای پروژه های استانی قرار دهیم و اعتقاد داریم سازمان باید شرکت ها را تشویق و حمایت نماید تا در پیشبرد توسعه نقش آفرینی کنند.

وی با بیان اینکه اکنون ۱۹۵ شرکت عضو سازمان هستند  که تنها ۸۹ شرکت از آنها عضویت فعال دارند، اذعان داشت:برای رفع مشکل در شرکت هایی که دارای پتانسیل بوده و به هر دلیل با رکود بازار روبرو هستند، تصمیم داریم برخی  جلسات هیئت مدیره سازمان را در مکان شرکت آنها برگزار کنیم تا در حد امکان از طریق ظرفیت موجود در خود صنف و یا جذب حمایت های استانی نسبت به بررسی و ارائه راه حل اقدام گردد.

وی در ادامه به وضعیت نمایشگاه الکامپ در تبریز اشاره کرد و گفت: متاسفانه نقش سازمان در برگزاری نمایشگاه الکامپ تبریز خالی است و امیدواریم با تعاملی که فیمابین مقامات استانی و مسئولین برگزاری نمایشگاه ایجاد خواهد شد شاهد این موضوع باشیم که همانند نمایشگاه الکامپ تهران و یا سایر استانها مجری نمایشگاه سازمان نظام صنفی رایانه ای استان باشد.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه نوآوری و فن آوری ربع رشیدی (Rinotex) از ۱۰ام لغایت ۱۴ام آبان ماه، از تمای شرکت های فعال درخواست نمود تا با حضور فعال خود در این رویداد موجبات رونق بخشیدن به کسب و کار حوزه IT را فراهم بیاورند.
وی همچنین  از شرکت های خلاق و نوآور که دارای محصولات قابل ارائه در این نمایشگاه میباشند دعوت نمود در صورتیکه به هر عنوان موفق به تهیه غرفه تا این لحظه نشده اند میتوانند با هماهنگی با دبیرخانه سازمان از طریق غرفه سازمان نظام صنفی رایانه ای استان نسبت به ارائه محصولات خود اقدام نمایند.

انتهای پیام/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × سه =