کد خبر : 29211
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۵

زعفرانچیلر: سیاست گذاری شورای شهر درجذب سرمایه

زعفرانچیلر: سیاست گذاری شورای شهر درجذب سرمایه

اعضای کمیسیون سرمایه گذاری، گردشگری و بهبود فضای کسب و کار شورای اسلامی شهر تبریز با تاکید بر هماهنگی شورای شهر و شهرداری در زمینه جذب سرمایه گذار و گردشگر خواستار همکاری و ارائه برنامه شهرداری با شورا در زمینه سرمایه گذاری و گردشگری شدند.

به گزارش نگاه، سید کاظم زعفرانچیلر با تاکید بر تعامل بیشتر کمیسیون با شهرداری تبریز برای جذب سرمایه گذار گفت: باید هرچه سریعتر برنامه های شهردار تبریز را برای حوزه سرمایه گذاری فهمیده و در راستای توانمند‌ی های موجود در این زمینه تلاش کرد.
وی با اشاره به لزوم ارتقای فعالیت ها در حوزه گردشگری از وضعیت فعلی انتقاد کرده و گفت: شورای اسلامی شهر و کمیسیون سرمایه گذاری و گردشگری باید ریل گذار و مسیر دهنده سرمایه گذاری در تبریز باشد و با ایجاد بستر‌های مناسب در تعامل کامل با شهرداری نسبت به جدب سرمایه گذاران اقدام شود.
زعفرانچیلر با اشاره به پتانسیل های بالای سرمایه گذاران تبریزی در تمامی زمینه‌ها گفت: بسیاری از سرمایه گذاران آمادگی خود‌ را برای فعالیت در زمینه سرمایه گذاری اعلام کرده‌اند و بسیاری دیگر نیز با ایجاد بستر‌های مناسب در این زمینه‌ فعال می‌شوند و لازم است شهرداری در این بخش فعال شود.
علیرضا نوای باغبان نیز در این جلسه با تاکید بر روشن شدن سیاست های شهردار تبریز در زمینه جذب سرمایه گذار گفت: در زمینه گردشگری باید با اطلاع از برنامه های شهردار و روحیات وی برای جذب سرمایه گذار و ایجاد بستر‌های سرمایه گذاری اقدام کرد چرا که شورای شهر سیاست گذار و ناظر است و شهردار نیز باید اجرا کننده امور باشد که در همین راستا افزایش هماهنگی با شهردار تبریز در کمیسیون سرمایه گذاری جدی است.
این عضو شورای اسلامی شهر با اشاره به توانمندی های سرمایه گذاران داخلی گفت: بعضی حوزه‌های سرمایه گذاری برای سرمایه گذار سود آور نیست اما می‌توان با ایجاد مشوق‌ها و ارائه تخفیفات در جاهای دیگر سرمایه گذاران را برای سرمایه گذاری ترغیب کرد.
لازم به ذکر است در این جلسه‌ی کمیسیون در خصوص آخرین توانمندی‌ها، مشکلات و موانع جذب سرمایه گذار در تبریز گفتگو شد و براساس اعلام رئیس کمیسیون شهردار تبریز برای هماهنگی در زمینه سیاست گذاری ها به کمیسیون سرمایه گذاری، گردشگری و بهبود فضای کسب و کار شورای اسلامی شهر تبریز  دعوت شده است.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 + 14 =