کد خبر : 18735
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۲

ریاست امروز دبیری، بدلیل سکوت دوستانی است که کارهای او را تایید کرده اند

ریاست امروز دبیری، بدلیل سکوت دوستانی است که کارهای او را تایید کرده اند

اسوتچی به اتفاقات شورای شهر تبریز اشاره کرده و افزود: اگر امروز آقای دبیری می تواند براحتی رییس شورا شود، بدلیل سکوت دوستانی است که کارهای او را تایید کرده اند وگرنه جایگاه اجتماعی امثال دبیری تاثیر صد در صدی برای انتخاب وی ندارد. به گزارش سهند محمدحسن اسوتچی عضو سابق شورای اسلامی کلانشهر تبریز

اسوتچی به اتفاقات شورای شهر تبریز اشاره کرده و افزود: اگر امروز آقای دبیری می تواند براحتی رییس شورا شود، بدلیل سکوت دوستانی است که کارهای او را تایید کرده اند وگرنه جایگاه اجتماعی امثال دبیری تاثیر صد در صدی برای انتخاب وی ندارد.

به گزارش سهند محمدحسن اسوتچی عضو سابق شورای اسلامی کلانشهر تبریز در حاشیه مراسم اکران مستند «امیدی‌هِ» گفت: تا زمانی که نیروهای انقلابی حاضر نیستند وارد مسایل مدیریت شهری شوند، اوضاع شهر تعریفی نخواهد داشت.

وی ادامه داد: لایه های ضخیم چندش آوری بر انقلاب اسلامی سایه انداخته و نمونه آن را در اخبار در قالب اختلاس در فلان بانک و… می بینیم و باید انقلابی ها پای کار بیایند.

این عضو شورای شهر تبریز ادامه داد: در دوره سوم شورای شهر به بعضی دوستان انقلابی گفتم در جلسات علنی شورای شهر حاضر شوید تا شورانشینان حداقل ملاحظه حضور شما را کرده و مراقب رفتار و آرای خود باشند، در یکی از جلسات مرحوم چاپاری(از انقلابیون بنام تبریز) به دعوت من در جلسه حاضر شد و باعث شد شورانشینان حساس شوند حتی آقای درسخوان از آقای شیری آذر پرسید اینها را چه کسی دعوت کرده است؟

وی به اتفاقات شورای شهر تبریز اشاره کرده و افزود: اگر امروز آقای دبیری می تواند براحتی رییس شورا شود، بدلیل سکوت دوستانی است که کارهای او را تایید کرده اند وگرنه جایگاه اجتماعی امثال دبیری تاثیر صد در صدی برای انتخاب وی ندارد.

گفتنی است مستند «امیدی‌هِ» به کارگردانی علی زهیری و تهیه‌کنندگی دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی پیرامون مبارزه شهردار و اعضای شورای شهر امیدیه با زمین خواری برخی مدیران و  روایتی است از پشت پرده آن اتفاقات می باشد.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × یک =