کد خبر : 15664
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۷

رکابزن آذربایجان‌شرقی فاتح استقامت جاده شد

رکابزن آذربایجان‌شرقی فاتح استقامت جاده شد

رکابزنان آذربایجان‌شرقی در روز پایانی مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی جوانان کشور نیز خوش درخشیده و صاحب سکوهای اول و سوم استقامت جاده شدند. به گزارش آوای سهند، مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی جوانان کشور در بخش مردان که از روز شنبه به میزبانی مشهد آغاز شده بود، امروز (دوشنبه) با برگزاری مسابقه استقامت جاده به کار خود خاتمه داد. در

رکابزنان آذربایجان‌شرقی در روز پایانی مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی جوانان کشور نیز خوش درخشیده و صاحب سکوهای اول و سوم استقامت جاده شدند.

به گزارش آوای سهند، مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی جوانان کشور در بخش مردان که از روز شنبه به میزبانی مشهد آغاز شده بود، امروز (دوشنبه) با برگزاری مسابقه استقامت جاده به کار خود خاتمه داد.

در این مسابقه ۵۰ رکابزن ار ۱۹ استان حضور داشتند که نمایندگان استان آذربایجان‌شرقی در رقابت با حریفان خود برتر ظاهر شده و توانستند سکوهای اول و سوم را به خود اختصاص بدهند.

بر اساس این گزارش، آیدین بامراد از آذربایجان‌شرقی با تصاحب مقام قهرمانی صاحب خوشرنگ‌ترین نشان شد، محمد چرخ‌انداز از کرمان مدال نقره را بر گردن آویخت و علی لبیب دیگر نماینده استان برنز گرفت.


این دو دوچرخه‌سوار تبریزی در روزهای گذشته نیز موفق به دشت ۵ نشان نقره شده بودند که به این ترتیب جمع مدال‌های تیم اعزامی استان به ۷ نشان شامل یک طلا، ۵ نقره و یک برنز رسید.

در این رقابت‌ها، آیدین بامراد یک طلا در استقامت جاده و ۲ نقره در ماده‌های ۳ هزار متر و اومینوم و علی لبیب نیز ۳ نقره در رشته‌های اسکرچ، تایم‌تریل انفرادی و دور امتیازی و یک برنز در اسقامت جاده کسب کردند.

در مجموع تیمی این مسابقات، نماینده آذربایجان‌شرقی در بخش استقامت به مقام نائب‌قهرمانی دست یافت و در بخش پیست نیز در جایگاه سوم قرار گرفت.

نکته قابل ذکر در عملکرد تیم استان کسب مدال در تمامی رشته‌های انفرادی بود و این درحالی است که این تیم در مسابقات تیمی نیز تنها به دلیل مشکل تجهیزات نتوانست به روی سکو برود.

گفتنی است؛ تیم دوچرخه‌سواری جوانان آذربایجان‌شرقی با ترکیب آیدین بامراد، علی لبیب و علی فرج‌زاده به مربیگری بهزاد کرم‌زاده در این رقابت‌ها شرکت کرده بود.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

8 + 3 =