کد خبر : 12427
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۸:۱۲

رونمایی از فناوری نوین تصفیه آب در نمایشگاه Rinotex 2018 تبریز

رونمایی از فناوری نوین تصفیه آب در نمایشگاه Rinotex 2018 تبریز

همزمان با افتتاح ششمین نمایشگاه نوآوری وفناوری ربع رشیدی RINOTEX2018 و با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، سیستم تصفیه آب به همراه کربن اکتیو و فناوری نانو از کشور سویس در نمایشگاه بین المللی تبریز  رونمایی شد.   به گزارش سرویس فناوری اطلاعات آوای سهند، این نوع سيستم تصفیه آب براي اولين بار در جهان 

همزمان با افتتاح ششمین نمایشگاه نوآوری وفناوری ربع رشیدی RINOTEX2018 و با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، سیستم تصفیه آب به همراه کربن اکتیو و فناوری نانو از کشور سویس در نمایشگاه بین المللی تبریز  رونمایی شد.

 

به گزارش سرویس فناوری اطلاعات آوای سهند، این نوع سيستم تصفیه آب براي اولين بار در جهان  باهدف تبديل آب دريا به آب شرب با استفاده از روش نوين به‌کارگیری كربن اكتيو و فناوري نانو ساخته شده است که توانايي حل مشكل کم‌آبی در كشورهايي مانند ايران را دارد.

ژیووسلاور میلادینوویچ مدیر عامل شرکت انرژی تکنیک سویس ومدیر این پروژه معتقد است: در این سیستم روش استخراج گاز، برق. تصفیه آب از طریق کربن فعال به هدف تبدیل آب دریا به آب شرب و قابل‌مصرف بدون حرارت دادن آب محقق می‌شود.

این گزارش حاکی است،بوستان سعدی دبیر کمیته هماهنگی امور بین الملل ششمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی در این خصوص گفت: شرکت فوق چند ماه پیش نیز با میزبانی منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی سفری به تبریز داشت که در حوزه تصفیه آب‌های صنعتی، بیمارستانی، آب‌های شهری و… با مدیران دستگاه‌های ذی‌ربط استان مذاکراتی صورت گرفته است.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × 2 =