کد خبر : 4995
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۷:۱۰

روشنایی معابر تبریز باید مطابق استانداردهای جهانی باشد

روشنایی معابر تبریز باید مطابق استانداردهای جهانی باشد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت: با توجه به فرار رسیدن تبریز۲۰۱۸، روشنایی معابر کلانشهر تبریز باید مطابق استانداردهای جهانی باشد. به گزارش  نگاه عادل کاظمی به همراه معاون خدمات شهری شهرداری تبریز دربازدید شبانه از روشنایی معابر ، با بیان این مطلب افزود: توزیع برق تبریز و شهرداری باید توامان در مسیر اصلاح روشنایی

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت: با توجه به فرار رسیدن تبریز۲۰۱۸، روشنایی معابر کلانشهر تبریز باید مطابق استانداردهای جهانی باشد.

روشنایی معابر تبریز باید مطابق استانداردهای جهانی باشد

به گزارش  نگاه عادل کاظمی به همراه معاون خدمات شهری شهرداری تبریز دربازدید شبانه از روشنایی معابر ، با بیان این مطلب افزود: توزیع برق تبریز و شهرداری باید توامان در مسیر اصلاح روشنایی معابر کلانشهر تبریز گام بردارند.

وی با اشاره به اینکه عملکرد دوگانه در این زمینه موجب آشفتگی خواهد بود، گفت: با توافقات صورت گرفته با شهرداری تبریز، به سمت ساماندهی روشنایی معابرحرکت خواهیم کرد.

وی با تاکید بر استفاده از فناوری های جدید در احداث روشنایی معابر، تصریح کرد: با هدفگذاری صورت گرفته سعی داریم در آینده نزدیک تعدادی از معابر شهر را به لحاظ روشنایی معابر استاندارد سازی نماییم تا به عنوان نمونه در معرض دید و قضاوت مردم عزیز و نیز مسئولین محترم شهر قرار گیرد.

وی ادامه داد: امیدواریم پس از جلب حمایت مالی شهرداری تبریز و حمایت معاونت محترم عمرانی استانداری، نسبت به تعمیم و استاندارد سازی روشنایی معابر شهری اقدام نماییم.

کاظمی افزود: ما باید به یک نقطه مشترک برسیم تا از آسیب دیدگی شبکه جلوگیری شده و روشنایی مناسب شهر تبریز را تامین کنیم.

وی اظهار داشت: با اندکی تغییر در آرایش روشنایی معابر، برخی پارک ها و پیاده روها نیز روشن می شود که هزینه چندانی نیز در پی نخواهد داشت.

در جریان این بازدید، معاون خدمات شهری شهرداری تبریز با تاکید بر تعریف یک روند مناسب در ایجاد و نگهداری روشنایی معابر، افزود: شهرداری کلانشهر تبریز حاضر است تا با ایجاد تعامل با شرکت توزیع نیروی برق تبریز، گام های اساسی در این زمینه بردارد.

علی مدبر اظهار داشت: آماده ایم تا پروژه های مشترک روشنایی معابر را با برق تبریز اجرا کنیم که هم به لحاظ فنی و هم به لحاظ مبلمان شهری از استاندارد مطلوبی برخوردار باشند.

امتیازدهی post

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

12 − شش =