کد خبر : 21652
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۸

روحانی قانون تعیین سرفصل جنایات و توطئه‌های آمریکا در کتب درسی را ابلاغ کرد

روحانی قانون تعیین سرفصل جنایات و توطئه‌های آمریکا در کتب درسی را ابلاغ کرد

رییس جمهوری «قانون الزام دولت در تعیین سرفصل “جنایات و توطئه‌های آمریکا” در کتب درسی مدارس و دانشگاه‌ها» را برای اجرا به وزارتخانه‌های آموزش و پرورش، علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ابلاغ کرد. به گزارش سهند به نقل از ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز چهارشنبه یک قانون مصوب

رییس جمهوری «قانون الزام دولت در تعیین سرفصل “جنایات و توطئه‌های آمریکا” در کتب درسی مدارس و دانشگاه‌ها» را برای اجرا به وزارتخانه‌های آموزش و پرورش، علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ابلاغ کرد.

به گزارش سهند به نقل از ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز چهارشنبه یک قانون مصوب مجلس را برای اجرا به وزارتخانه‌های آموزش و پرورش، علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ابلاغ کرد.
براین اساس، در اجرای اصل یکصد و بیست و سوم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، رییس جمهوری «قانون الزام دولت در تعیین سرفصل “جنایات و توطئه‌های آمریکا” در کتب درسی مدارس و دانشگاه‌ها» را برای اجرا به وزارتخانه‌های آموزش و پرورش، علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ابلاغ کرد.

امتیازدهی post

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 − دو =