کد خبر : 11511
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۷ - ۹:۱۰

رهبر انقلاب موضع‌شان را در خصوص FTAF دردیدار نمایندگان صراحتاً اعلام کردند

رهبر انقلاب موضع‌شان را در خصوص FTAF دردیدار نمایندگان صراحتاً اعلام کردند

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکایی‌ها از طریق FTAF و معاهداتی از این دست به دنبال اعمال فشار به ملت ایران هستند و رهبر معظم انقلاب نیز در این باره عنوان کردند که مشکلات مربوط به پولشویی با وضع قوانین داخلی حل و فصل شود. به گزارش آوای سهند به نقل از خانه

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکایی‌ها از طریق FTAF و معاهداتی از این دست به دنبال اعمال فشار به ملت ایران هستند و رهبر معظم انقلاب نیز در این باره عنوان کردند که مشکلات مربوط به پولشویی با وضع قوانین داخلی حل و فصل شود.

به گزارش آوای سهند به نقل از خانه ملت، محمد اسماعیل سعیدی با اشاره به برخی فضاسازی‌ها و نقل‌قول‌های غیرموثق از سوی برخی افراد مبنی بر موافقت رهبر معظم انقلاب با تصویب لوایح مرتبط با FATF و پیوستن ایران به این قرارداد و اجرای تعهدات آن گفت:‌ رهبر معظم انقلاب در دیدار نمایندگان با ایشان عنوان کردند حتماً نیاز نیست که ما به این کنوانسیون‌ها بپیوندیم و ما می‌توانیم قوانینی را در داخل در حوزه مبارزه با پولشویی و تأمین مالی تروریسم تصویب و مشکل را در این زمینه حل کنیم.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی، افزود: رهبر معظم انقلاب اشاره داشتند که ضرورتی ندارد ما به کنوانسیونی بپیوندیم که یکسری الزامات و تعهداتی را به ما تحمیل و محدودیت‌هایی را برای ما اعمال می‌کند.

وی اظهار داشت: ما این موضوع را باید مدنظر داشته باشیم بعضی از این کنوانسیون‌ها برای مدیریت سیستمی است که آمریکایی‌ها به دنبال آن هستند و آمریکایی‌ها می‌خواهند کلیه اطلاعات و تراکنش‌های بانکی ما را در اختیار داشته باشند و بر مبنای این اطلاعات و تراکنش‌ها فشارها و تهدیدها را برعلیه ما بیشتر کنند.

سعیدی خاطرنشان کرد: این اطلاعات برای آمریکایی‌ها اطلاعاتی ارزشمند است چرا که آنها از این رهگذر می‌توانند تصمیمات سخت‌گیرانه‌ای را علیه کشور ما اتخاذ و آنها را اجرایی کنند.

وی در پایان گفت: اظهاراتی که مبنی بر موافقت رهبر معظم انقلاب با تصویب لوایح مرتبط با FTAT می‌شود پایه و اساس درستی ندارد و رهبر معظم انقلاب در دیدار نمایندگان با ایشان صراحتاً موضع خودشان را در این خصوص اعلام کردند.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک + 8 =