کد خبر : 42650
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۹:۴۳

رنگ آمیزی پل عابر پیاده خیابان ۲۲ بهمن

رنگ آمیزی پل عابر پیاده خیابان ۲۲ بهمن
شهردار منطقه ۶ تبریز گفت: پل عابر پیاده خیابان ۲۲ بهمن به منظور بهبود وضعیت بصری و همچنین محافظت از آسیب های محیطی رنگ آمیزی شد.

به گزارش نگاه، رضا جانفشان نوبری با بیان این مطلب اظهار کرد: پل عابر پیاده مسیر خیابان ۲۲ بهمن مقابل خیابان اشکان به متراژ افزون بر یک هزار و ۵۰۰ مترمربع توسط این معاونت درحال رنگ آمیزی است.

وی افزود: عملیات بهسازی و مناسب سازی پل‌ عابر پیاده خیابان اشکان با رنگ روغنی، با هدف بهبود سیما و منظر شهری و به تبع آن ارتقای روحیه نشاط و شادابی در شهروندان، عملیات رنگ آمیزی در اجراست.
جانفشان ادامه داد: ایجاد زیبایی بصری، تلطیف محیط و رفع مشکلات منطقه در گرو نگاه دقیق علمی و متکی به روحیه خدمت‌رسانی و خدمت‌گذاری است و در این راستا توجه به فرهنگ اسلامی و ایرانی همراه با زیباسازی در اولویت اقدامات مدیریت شهری است، بر همین اساس و با توجه به موقعیت منطقه، لزوم بهبود فضای تردد عابرین و انجام اقدامات اساسی در این راستا، دو چندان شده است.
وی به سایر پل های عابر پیاده منطقه اشاره کرد و گفت: با بررسی‌های صورت گرفته در خصوص وضعیت پل‌های عابر پیاده سطح منطقه، عملیات بهسازی، زنگ‌زدایی و رنگ‌آمیزی آن‌ها آغاز شده است.
اجرای عملیات جدول گذاری دوبل در مسیر خیابان ۲۲ بهمن
شهردار منطقه ۶ تبریز  همچنین از اجرای عملیات جدول گذاری دوبل باریک در مسیر کوی گلستان خیابان ۲۲ بهمن خبر داد

رضا جان‌فشان نوبری با بیان این مطلب اظهار کرد: در راستای بهسازی معابر شهری، هدایت آب‌های سطحی، رفاه شهروندان، بهبود تردد وسایل نقلیه و رسیدن به استاندارد مطلوب شهری، عملیات جدول‌گذاری دوبل باریک در مسیر خیابان ۲۲ بهمن حدفاصل خطیب به طرف راه آهن کوی گلستان آغاز شده است.

وی افزود: این پروژه به متراژ ۱۰۰ مترطولی توسط معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۶ تبریز آغاز شده است که امیدواریم این عملیات با اهتمام ویژه این معاونت، با سرعت به اتمام برسد.

شهردار منطقه ۶ تبریز در ادامه تصریح کرد: همزمان با اجرای عملیات جدول گذاری در معابر سطح شهر و به منظور ساماندهی بیشتر معابر ترمیم و بازسازی نهرها ،پیاده روسازی و آسفالت ریزی معابر نیز مورد توجه قرار گرفته است.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

12 − 9 =