کد خبر : 20855
تاریخ انتشار : شنبه ۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۳

رمز موفقیت کشور، اطاعت از منویات مقام معظم رهبری

رمز موفقیت کشور، اطاعت از منویات مقام معظم رهبری

نماینده ولی فقیه در آذربایجانشرقی رمز موفقیت و رستگاری کشور را در اطاعت از فرامین و منویات مقام معظم رهبری عنوان کرد. به گزارش سهند، حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم در دیدار با جمعی از بسیجیان استان بمناسبت هفته بسیج، اطاعت از فرامین و منویات مقام معظم رهبری را رمز موفقیت و رستگاری کشور دانست و گفت:

نماینده ولی فقیه در آذربایجانشرقی رمز موفقیت و رستگاری کشور را در اطاعت از فرامین و منویات مقام معظم رهبری عنوان کرد.

به گزارش سهند، حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم در دیدار با جمعی از بسیجیان استان بمناسبت هفته بسیج، اطاعت از فرامین و منویات مقام معظم رهبری را رمز موفقیت و رستگاری کشور دانست و گفت: علت شکست ناپذیری کشور وجود تفکر و فرهنگ بسیجی در کشور است و بایستی این تفکر و فرهنگ بسیجی در جامعه رشد یافته و تقویت شود.

او تصریح کرد: عزیزان بسیج مقوله‌ای است بسیار بزرگ که به کمک ما نیاز ندارد بلکه ما نیازمند بسیج هستیم و باید این فرهنگ در جامعه تقویت کنیم چرا که کار ساز است و در روز‌های بحرانی و حساس به کمک کشور می‌آید.

امام جمعه تبریز با اشاره به اینکه بسیج نقش ممتاز و بی بدیلی در تمامی عرصه‌های کشور ایفا کرده است، خاطر نشان ساخت: کمک به توسعه بهداشت عمومی در بسیج سازندگی، احداث صد‌ها هزار پروژه عمرانی در روستا‌ها و مناطق محروم، توسعه صنعت در مناطق محروم با شناسایی بیش از صد‌ها قطب صنایع تبدیلی و تلاش برای توانمند سازی و فعال سازی آنهااز مهمترین اقدامات بسیج است که باید مردم عزیز این‌ها را بدانند.

او همچنین به ایجاد بیش از سیصد هزار شغل پایدار بدون کمک از محل بودجه‌های دولتی در شرایط اقتصادی تحریمی و کمک به اقتصاد مقاومتی با راه اندازی کسب و کار‌های کوچک و متوسط و بنگاه‌های زود بازده را از دیگر اقدامات بسیج سرافراز برشمرد که باید قدر این‌ها در جامعه دانسته شود.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم استفاده از ظرفیت بسیج محلات در ایجاد روحیه همدلی در مساجد و تقویت آن را مهم ارزیابی کرد و گفت: باید روحیه همدلی و همکاری در مساجد و بین هیات امنا، انجمن اسلامی و علمای مساجد تقویت شود تا اثر گذاری بیشتری را شاهد باشیم.

او در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: اصول و ارزش‌های بسیج همانگونه که در عرصه جنگ تحمیلی بکار گرفته شد در مقاطع مختلف در عرصه محرومیت زدایی نیز حرف اول را می‌زند، بعنوان مثال در زلزله اخیر آذربایجان با حضور جوانان نخبه و بسیجی شاهد تحولات و اقدامات بسیار چشمگیری بودیم که جای قدر دانی دارد.

همچنین سردار خرم، فرمانده سپاه عاشورا در این دیدار، با ارایه گزارشی از اقدامات بسیج در سطح استان، گفت: اولی‌ترین اقدام بسیج عمل به بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری است که بعنوان منشور فعل آینده نظامی اسلامی است و در این راستا گفتمان سازی بیانیه گام دوم انقلاب در بین همه اقشار جامعه است.

او افزود: تهیه ۵ بسته محتوایی در قالب جزوه مکتوب و توزیع آن در بین عموم مردم و تشکیل شبکه تبیین با حضور شصت نفر از جوانان نحبه نیز از اقدامات بسیج استان در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است.

سردار خرم، تصریح کرد: بسیج فرمول دفاع همه جانبه از انقلاب است و قریب به یک میلیون نفر در استان از اقشار مختلف جامعه سازماندهی شده اند که آماده اجرای فرامین و منویات مقام معظم رهبری هستند.

امتیازدهی post

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

20 − ده =