کد خبر : 27032
تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۶

رمزگشایی سید حسن نصرالله از شایعه پراکنی علیه حزب الله

رمزگشایی سید حسن نصرالله از شایعه پراکنی علیه حزب الله

سید «حسن نصرالله» دبیرکل جنبش حزب‌الله لبنان، در سخنرانی به مناسبت دهمین شب ماه محرم از شایعه پراکنی علیه حزب الله رمزگشایی کرد.

سید «حسن نصرالله» دبیرکل جنبش حزب‌الله لبنان، در سخنرانی به مناسبت دهمین شب ماه محرم از شایعه پراکنی علیه حزب الله رمزگشایی کرد.

به گزارش پایگاه خبرش شبکه «العهد»، سید حسن نصر الله دبیرکل جنبش حزب‌الله لبنان در بخشی از اظهاراتشان گفت که اگر مقاومت لبنان با آمریکا خط ارتباطی برقرار کند، آنها برای امنیت رژیم صهیونیستی، همه چیز به نیروهای مقاومت می‌دهند. ایشان همچنین با اشاره به اینکه پول، قدرت، توسعه نظامی سیاسی لبنان به نفع حزب‌الله  و میلیاردها دلار پول به آنها پیشنهاد شده است، گفتند که آنها در مقابل این‌ها از ما می‌خواهند که از حق دست برداریم و ما هیچ گاه این کار را نخواهیم کرد.

سید حسن نصرالله در ادامه تأکید کرد که زمانی که نبرد میان حق و باطل است، بی‌طرفی معنایی ندارد. ایشان افزوند که در میان حق و باطل واجب دینی، ایمانی، شرعی، و اخلاقی این است که باید در کنار حق بایستیم و باطل را رد کنیم.

سید حسن نصرالله در ادامه با اشاره به حمله رسانه‌ای علیه حزب‌الله و با بی‌سابقه بودن آن طی ده‌ها سال‌ گذشته، گفتند که امروز ده‌ها میلیون دلار صرف می‌شود. برخی سفارت‌‌های عربی و همچنین کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس به شبکه‌های تلویزیونی پول می‌دهند تا به حزب‌الله حمله کنند.

دبیرکل جنبش حزب‌الله در ادامه گفت که حمله رسانه‌ای که امروز علیه حزب‌الله به راه افتاده بی‌سابقه بوده است. ایشان همچنین گفتند که یک اتاق تمام این رسانه‌ها را علیه حزب‌الله مدیریت می‌کند.

سید حسن نصرالله همچنین گفت که دشمنان حزب‌الله از نظر سیاسی، امنیتی و نظامی شکست خوردند و حزب‌الله همچنان به مقابله با آنها ادامه می‌دهد. ایشان افزودند که از جمله ابزارهای مقابله، حفظ اعتبار و جلوگیری از هم‌پاشیدن فضای مقاومت است.

دبیرکل حزب‌الله ادامه داد: «از جمله ابزارهای مقابله با حمله ضد مقاومت، بایکوت بسترها و پایگاه‌های گمراه‌کننده است».

سید حسن نصرالله در ادامه خواست که صحت هر گونه محتوا رسانه‌ای بررسی شود و احتمالا دادند که در آینده با مشکلات بزرگتری از جعل اخبار رو به رو شوند.

ایشان افزودند: «هدف جنگ شایعات علیه ما افزایش فشار روانی علیه محیط [مقاومت] و جامعه ماست. هدف جنگ شایعات این است که از یاری مستضعفان دست برداریم».

ایشان همچنین تأکید کردند که به وحشت‌انداختن، کشتار، ترور و ویرانی منازل مقاومت را نخواهد ترساند.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

10 + 1 =