کد خبر : 11473
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۷ - ۹:۰۵

رقابت برای قدرت‌طلبی از نگاه عاشورا محکوم است/ مرحوم حائری در هیئت دولت می‌گفت مسئولان باید پرکار و کم هزینه باشند!

رقابت برای قدرت‌طلبی از نگاه عاشورا محکوم است/ مرحوم حائری در هیئت دولت می‌گفت مسئولان باید پرکار و کم هزینه باشند!

معاون رئیس دولت دهم گفت: رقابت برای خلق‌الله ایرادی ندارد اما برای قدرت‌طلبی و افزون‌خواهی جای ایراد است. به گزارش آوای سهند ، حجت‌الاسلام سید محمدرضا میرتاج‌ الدینی صبح امروز در سخنرانی هیئت رزمندگان آذربایجان‌شرقی به‌مناسبت آغاز محرم، ابراز داشت: امامان معصوم و اهل بیت(ع) با قرآن کریم همتراز بوده و بسان ماه و خورشید هر

معاون رئیس دولت دهم گفت: رقابت برای خلق‌الله ایرادی ندارد اما برای قدرت‌طلبی و افزون‌خواهی جای ایراد است.

به گزارش آوای سهند ، حجت‌الاسلام سید محمدرضا میرتاج‌ الدینی صبح امروز در سخنرانی هیئت رزمندگان آذربایجان‌شرقی به‌مناسبت آغاز محرم، ابراز داشت: امامان معصوم و اهل بیت(ع) با قرآن کریم همتراز بوده و بسان ماه و خورشید هر روز طلوع می‌کنند.

وی خاطرنشان ساخت: علامه طباطبایی می‌فرمود هر روز یک جزء قرآن کریم ختم کرده و در هر قرائت تازگی ملموسی درک می‌کنم، نهضت عاشورا همانند قرآن تازگی دارد و مکتب امام حسین(ع) برای تمام دوران مکتب حیات بخشی است.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس هشتم با بیان اینکه سیدالشهدا هنگام خروج از مکه اهداف قیام را به صورت سلبی و ایجابی ترسیم نمودند، عنوان کرد: نفی قدرت‌طلبی و نفی افزون‌خواهی از اهداف قیام امام حسین(ع) بود.

وی رقابت برای قدرت طلبی و افزون خواهی را از نگاه عاشورا محکوم دانست و متذکر شد: اگر کسی به نفع خود از سفره انقلاب بهره‌‌ای برده باشد، فهمی از مکتب عاشورا ندارد، البته رقابت برای خدمت به مردم و حل مشکلات جامعه ایرادی ندارد.

حجت‌الاسلام میرتاج‌الدینی با اعلام اینکه مرحوم آیت الله حائری در جلسات اخلاق دولت دهم می‌فرمود “مسئولان انقلاب باید پرکار و کم هزینه باشند”، اظهار کرد: احیای نشانه‌های دین، اقامه‌ی عدل، برقراری امنیت و اصلاح جامعه از اهداف قیام عاشوراست.

وی ادامه داد: نشانه‌های دین صرفا به منزله احداث مساجد و اقامه‌ی نمازهای جماعت نیست، چراکه مزدوران آمریکا در عربستان این اعمال را انجام می‌دهند.

این فعال سیاسی اصلاح حسینی را برخلاف اصلاحات آمریکایی خواند و تصریح کرد: آمریکا هیچگاه با جمهوری اسلامی سازش نمی‌کند مگر اینکه از تمام اهداف انقلاب عقب‌نشینی کنیم، کما اینکه مذاکرات هسته‌ای یک تجربه تلخی بر دولتمردان آموخت.

وی تاکید داشت: اصلاحات حسینی برمدار برقراری امنیت برای مستضعفین، اقامه عدل، مبارزه با فساد و فقر و مقابله با انحرافات قرار دارد؛ اگر جوانان و شهدای مدافع حرم قدرت انقلاب اسلامی را در دفاع از امنیت ملی و محافظت از حریم آل الله نشان دادند، برگرفته از مکتب عاشورا بود.

میرتاج‌الدینی در پایان خاطرنشان کرد: اینکه انقلاب اسلامی در مقاطع مختلف با استفاده از قدرت موشکی، دشمنان و گروهک‌های تروریستی را نابود می‌کند برگرفته از شاخص‌های مکتب حسینی است.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 + چهارده =