کد خبر : 23020
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۲

رزمایش دفاع بیولوژیکی مدافعان سلامت در آذربایجان شرقی برگزار می‌شود

رزمایش دفاع بیولوژیکی مدافعان سلامت در آذربایجان شرقی برگزار می‌شود

 جانشین فرماندهی قرارگاه منطقه‌ای عاشورا از برگزاری رزمایش دفاع بیولوژیکی مدافعان سلامت در آذربایجان شرقی خبر داد. به گزارش نگاه به نقل از ایسنا، سردار عابدین خرّم در جلسه یگان‌های مختلف مستقر سپاه در استان، با اشاره به فعالیت‌های سپاه و بسیج در مبارزه با ویروس کرونا، گفت: ویروس کرونا تجربه جدیدی بود و یگان‌های

 جانشین فرماندهی قرارگاه منطقه‌ای عاشورا از برگزاری رزمایش دفاع بیولوژیکی مدافعان سلامت در آذربایجان شرقی خبر داد.

به گزارش نگاه به نقل از ایسنا، سردار عابدین خرّم در جلسه یگان‌های مختلف مستقر سپاه در استان، با اشاره به فعالیت‌های سپاه و بسیج در مبارزه با ویروس کرونا، گفت: ویروس کرونا تجربه جدیدی بود و یگان‌های جنگ‌نوین ما تاکنون در این سطح به کار گرفته نشده بودند، اما عرصه‌ی فعالیتی بزرگی است.

وی افزود: از نگاه سپاه، این یک رزمایش عمومی است و بر این اساس عملیات دفاع بیولوژیکی مدافعان سلامت در سراسر کشور در قالب ۱۰ قرارگاه آغاز شده و در آذربایجان شرقی نیز این عملیات با حضور تمام یگان‌های مستقر در سپاه عاشورا و قرارگاه منطقه‌ای عاشورا انجام خواهد شد.

به گزارش ایسنا، وی تاکید کرد: تمام امکانات سپاه برای این امر به کار گرفته خواهد شد و مناطق مختلف تبریز توسط ۱۰۰ دستگاه خودرو ضدعفونی در یک حرکت جهادی تحت پوشش قرار گرفته و ضدعفونی خواهد شد.

سردار خرم با بیان این‌که رزمایش مذکور در برخی شهرهای استان نیز که آلودگی بیشتری دارند، برگزار خواهد شد، گفت: در کنار ضد عفونی معابر، بسته‌های بهداشتی نیز در مناطق محروم توزیع خواهد شد.
انتهای پیام/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × سه =