کد خبر : 7243
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۸:۲۳

راه اندازی کارخانه ۱۰۰ هزارتنی ذوب مجتمع مس سونگون تا سال۱۴۰۰

راه اندازی کارخانه ۱۰۰ هزارتنی ذوب مجتمع مس سونگون تا سال۱۴۰۰

طی آیینی با حضور مسئولان استانی و کشوری، مدیرعامل جدید شرکت مس آذربایجان در محل مجتمع مس سونگون ورزقان معرفی شد.      به گزارش آوای سهند طی آیینی با حضور مسئولان استانی و کشوری، مدیرعامل جدید شرکت مس آذربایجان در محل مجتمع مس سونگون ورزقان معرفی شد. مدیرعامل شرکت ملی مس ایران در این جلسه گفت: کشور

طی آیینی با حضور مسئولان استانی و کشوری، مدیرعامل جدید شرکت مس آذربایجان در محل مجتمع مس سونگون ورزقان معرفی شد.

راه اندازی کارخانه 100 هزارتنی ذوب مجتمع مس سونگون تا سال1400
    

به گزارش آوای سهند طی آیینی با حضور مسئولان استانی و کشوری، مدیرعامل جدید شرکت مس آذربایجان در محل مجتمع مس سونگون ورزقان معرفی شد.

مدیرعامل شرکت ملی مس ایران در این جلسه گفت: کشور ما امسال متوجه هجمه اقتصادی از سوی استکبار جهانی است و اگر بخواهیم در شرایط کنونی بر استکبار پیروز شویم باید با تکیه بر همدلی و وحدت، توسعه و تولید را به‌ حداکثر برسانیم .

محمدرضا بنی‌اسدی‌راد با بیان اینکه مدیر جدید مس سونگون یک فرمانده عملیاتی بسیار خوب برای توسعه می تواند باشد، گفت: امیدواریم با جذب سالیانه حداقل ۳۰۰ میلیارد تومان بودجه ، تا سال ۱۴۰۰ کارخانه صدهزارتنی ذوب مجتمع مس سونگون راه‌اندازی شود تا خواسته دیرین مردم آذربایجان و شهرستان ورزقان محقق شود .

وی افزود: اصلاح پکیج معدن و همچنین سرعت بخشیدن به فعالیت‌های اکتشافی برای بهبود وضعیت مجتمع مس سونگون نیازمند همکاری و تلاش بیشتر بوده و امیدواریم با افزایش ظرفیت تولیدی کنسانتره این مجتمع بتوانیم در مرحله اول ظرفیت کامل کارخانه ذوب را  تا سال ۱۴۰۰  به ۴۰۰ هزار تن برسانیم .

مدیرعامل شرکت ملی مس ایران در پایان گفت: ان شاالله در سال ۱۴۰۰ مجموعه مس سونگون بالنده و سرزنده باشد و با تکمیل این پروژه ها، مس به عنوان زنجیره ارزش برای کل آذربایجان باعث افتخار شده و به عنوان نگین در آذربایجان شرقی بدرخشد.
بر اساس این گزارش، در این مراسم “رضا شریفی” به عنوان مدیرعامل جدید شرکت مس آذربایجان معرفی و از خدمات محمد حاج آقازاده قدردانی شد.

امتیازدهی post

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار + 2 =