کد خبر : 12398
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۸:۳۳

رامین – تراکتور؛ نزدیک تر از همیشه؟!

رامین – تراکتور؛ نزدیک تر از همیشه؟!

چند روزی هست که بحث توافق رضاییان با تراکتورسازی در صدر اخبار فضای مجازی شنیده می شود که شاید این خبر بی ارتباط با حذف رضاییان از اردوی آخر لیست کی روش نباشد. به گزارش آوای سهند، سرویس ورزشی؛ چند روزی هست که بحث توافق رضاییان با تراکتورسازی در صدر اخبار فضای مجازی شنیده می شود

چند روزی هست که بحث توافق رضاییان با تراکتورسازی در صدر اخبار فضای مجازی شنیده می شود که شاید این خبر بی ارتباط با حذف رضاییان از اردوی آخر لیست کی روش نباشد.

به گزارش آوای سهند، سرویس ورزشی؛ چند روزی هست که بحث توافق رضاییان با تراکتورسازی در صدر اخبار فضای مجازی شنیده می شود که شاید این خبر بی ارتباط با حذف رضاییان از اردوی آخر لیست کی روش نباشد.

همچنین گفته می شود که کارلوس کیروش سرمربی تیم ملی دلیل حذف یکی از ستاره هایش از لیست آخر را بدون تیم ماندن این بازیکن اعلام کرده است و به رامین اولتیماتومی داده تا در خصوص انتخاب باشگاهش دست روی دست نگذارد.

رامین که پیشنهاد جذاب تراکتوری ها و بازی در فضای مهیج یادگار امام جواب را بخاطر بازی در اروپا رد کرده بود حالا که پیشنهادی در دست ندارد با کاهش رقم پیشنهادی اش به سرخپوشان در اندیشه بازگشت به تبریز است و تراکتورسازی می خواهد بعد از بازی روز جمعه با پیکان از خرید جدید اش رونمایی کند!

سوال روز؛ آیا رامین در قبال تصمیمات حرفه ای باشگاه کوتاه می آید؟!

گفته می شود یکی از دلایل اصلی در به بن بست خوردن مذاکرات تراکتور با رامین، پیشنهادات و خواسته های غیر منطقی این بازیکن در رقم  و مدت کوتاه قرارداد بود. باید دید مسئولان باشگاه تراکتورسازی که این فصل با اکثر بازیکنانشان قراردادی کمتر از دوساله و ۳ ساله امضا نکرده اند زیر بار خواسته های رضائیان می روند و استثنائاً در مورد این بازیکن تابو شکنی می کنند؟! یا رامین از خواسته های خود کوتاه می آید؟

واکنش باشگاه تراکتور: قبلا می خواستیم الان نمی خواهیم!

مصطفی موسوی زنوز مدیر روابط عمومی باشگاه تراکتورسازی ضمن تکذیب این موضوع در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: رضاییان در ابتدای نقل و انتقالات در لیست بازیکنان مدنظر ما بود و پیشنهاد خوبی هم به او دادیم و منتظر پاسخ این بازیکن بودیم، اما او پیشنهاد ما را قبول نکرد و بیان کرد قصد دارد در اروپا بازی کند.

او ادامه داد: در حال حاضر رضاییان مدنظر باشگاه تراکتورسازی نیست و بحث پیوستن این بازیکن به تیم ما صحت ندارد و این موضوع گمانه زنی رسانه هاست. با توجه به اینکه رضاییان بدون تیم مانده است بنابراین دلار‌ها و واسطه‌ها انتقال این بازیکن به تراکتورسازی را مطرح کردند که این موضوع درست نیست.

مدیر روابط عمومی باشگاه تراکتورسازی در پایان خاطر نشان کرد: ما زمانی که با بازیکن قرارداد می‌بندیم از طریق سایت باشگاه به اطلاع عموم می‌رسانیم و اکنون هم قصد جذب بازیکن جدید نداریم.

حال باید دید که ماجرای جذاب و تکراری رامین و تراکتور به کجا خواهد کشید و آیا رامین چهارمین ستاره تیم ملی در ترکیب تراکتورسازان خواهد بود؟!

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × پنج =