کد خبر : 41736
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۳

وزیر کشور در آئین معارفه استاندار آذربایجان‌شرقی عنوان کرد:

رئیس جمهور بر شتاب و پیشرفت آذربایجان‌شرقی تاکید دارد

رئیس جمهور بر شتاب و پیشرفت آذربایجان‌شرقی تاکید دارد
وزیر کشور در آئین معارفه استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد: درها باید به روی مردم باز باشد و به نقل از رهبر انقلاب هیچگاه نباید از بالا به مردم نگاه کرد.

به گزارش نگاه؛ احمد وحیدی، وزیر کشور در آئین معارفه استاندار آذربایجان‌شرقی بیان داشت: برادر ما آقای خرّم از میان ما رفتند در حالیکه زحمات زیادی برای استان کشیدند و کارهای مهمی را انجام دادند.

وی افزود: کسب رتبه اول سرمایه‌گذاری خارجی، رتبه اول نوسازی مدارس، فعال کردن انتقال آب ارس، تکمیل راه آهن تبریز-میانه، از جمله خدمات ایشان طی دوره خدمتشان بود. این کارها نشان می‌دهد وقتی یک مدیر جهادی بر سر کار می‌گیرد دیگر بحث این نیست که ما تحریم و تحت فشاریم و در این شرایط سست نمی‌شود و راه بن بست را باز می‌کنند.

وزیر کشور ادامه داد: ما واقعا نزدیک قله هستیم و این حرف رهبر انقلاب نه برای خوشامد ما بلکه یک واقعیت است. چه کسی باور می‌کرد این مقاومت، استحکام و پیروزی در غزه در مقابل ارتش مدعی بزرگترین ارتش خاورمیانه رخ بدهد؟ما در اوج قله عزت و عظمت هستیم؛ شما امروز افتخارآفرینی یمنی‌ها را می‌بینید که بدون هراس از موجودات خبیث در مقابل آنها می‌ایستند.

وی خاطر نشان کرد: شما منطق شیطانی غرب را ببینید که در حالیکه یمن برای جلوگیری از نسل‌کشی غزه مبارزه می‌کند به نام تروریست آنها را بمباران می‌کنند. در این وضعیت توقف و ناامیدی کاملا ممنوع بلکه حرکت باید رو به جلو باشد و ما هم در این پیچ تاریخی نقشمان را ایفا کنیم.

وی با بیان اینکه دولت امروز به یمن بهره‌گیری از ارزش‌ها، در میدان است یادآور شد: ما چهل روز دیگر انتخابات داریم و این انتخابات برای نقطه مهمی است و قطعا حضور مردم دشمن‌شکن خواهد بود. چه کسانی از حضور مردم می‌ترسند؟ آمریکا، اسرائیل و مجاهدین و …که از ابتدا با انقلاب مخالف بودند و تنها آنها از مشارکت پایین خوشحال می‌شوند

وی افزود: آقای خرّم رفتند و امروز مدیری جوان و توانمند که در سمت‌های بزرگی بودند، آمده‌اند که اهل همین استان هستند. آذربایجان قلب تپنده کشور ماست و جایگاه حساسی دارد؛ یک نقطه محوری در اقتصاد کشور و یک موقعیت بی نظیر در حوزه دیپلماسی کشورهای همسایه دارد.

وی تاکید کرد: آذربایجان‌شرقی باید همچنان قطب اقتصادی، صنعتی، فرهنگی، علمی بدرخشد. یک مدیر جهادی رفت و یک مدیر جهادی دیگر آمد، خوشبختانه در این دولت وقتی مسئول جدیدی می‌آید راه درست مدیران قبلی را ادامه می‌دهند.

وحیدی افزود: آقای رحمتی هم پروژه‌های مهم استان را ادامه دهند، تمام امکانات هم در اختیار استاندار قرار دارد. آقای آئیس جمهور هم بر پیشرفت و شتاب استان در تمام زمینه‌ها تاکید دارند. خوشبختانه حضور آیت الله آل‌هاشم هم فرصت مغتنمی برای استان است که رهنمون‌های لازم را داشته باشند.

وی ادامه داد: درها باید به روی مردم باز باشد و به نقل از رهبر انقلاب هیچگاه نباید از بالا به مردم نگاه کرد زیرا ما خادم مردم هستیم. با مردم صداقت داشته باشیم و نظرات آنها در مسائل مختلف را به کار ببریم که همین روحیه، مردم‌سالاری را تقویت می‌کند.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دوازده − یک =