کد خبر : 22652
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۹

دپوی اقلام بهداشتی و تاریخ گذشته/ پای یک پزشک با نفوذ در میان است!

دپوی اقلام بهداشتی و تاریخ گذشته/ پای یک پزشک با نفوذ در میان است!

ظهر امروز ماموران کلانتری ۱۵ تبریز موفق شدند انبار دپوی کالاهای احتکار شده پزشکی و تاریخ گذشته را در خیابان جبارنائب تبریز کشف و ضبط کنند. به گزارش نگاه، در تداوم مبارزه با احتکار کالاهای پزشکی، ظهر امروز ماموران کلانتری ۱۵ تبریز در عملیاتی موفق به کشف یک انبار بزرگ احتکار کالای پزشکی و مواد

ظهر امروز ماموران کلانتری ۱۵ تبریز موفق شدند انبار دپوی کالاهای احتکار شده پزشکی و تاریخ گذشته را در خیابان جبارنائب تبریز کشف و ضبط کنند.

به گزارش نگاه، در تداوم مبارزه با احتکار کالاهای پزشکی، ظهر امروز ماموران کلانتری ۱۵ تبریز در عملیاتی موفق به کشف یک انبار بزرگ احتکار کالای پزشکی و مواد ضدعفونی کننده در خیابان جبارنائب تبریز شدند.

در این عملیات اقلامی مانند، دستکش، ماسک و اوازم پزشکی دپو شده بود. این انبار متعلق به یکی از پزشکان ذی نفوذ تبریز به نام آقای «ع» و صاحب شرکت پزشکی «ص» می‌باشد. در بازرسی از این انبار علاوه بر کالاهای پزشکی احتکار شده مقدار قابل توجهی از لوازم پزشکی تاریخ گذشته مانند، سرنگ انسولین، لوله‌های تنفس و سایر اقلام مورد نیاز در پزشکی توسط ماموران کلانتری ۱۵ تبریز کشف و صورتجلسه شد.

گفتنی است ماموران نیروی انتظامی کلانتری ۱۵ با ورود به این انبار که در خیابان جبارنائب تبریز بود تمامی کالاها را ضبط کردند. متهم این پرونده  یکی افراد ذی نفوذ در عرصه تجهیزات پزشکی استان است.

انتهای پیام/

امتیازدهی post

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × 5 =