کد خبر : 13523
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۶

دومین جشنوارۀ فیلم تبریز به راه خود ادامه می‌دهد/ دبیر سابق و جشنواره به حاشیه کشانده نشوند

دومین جشنوارۀ فیلم تبریز به راه خود ادامه می‌دهد/ دبیر سابق و جشنواره به حاشیه کشانده نشوند

دبیرجدید دومین جشنوارۀ فیلم تبریز گفت: دومین دورۀ برگزاری جشنوارۀ فیلم تبریز بی‌وقفه به فعالیت‌های خود ادامه می‌دهد و این جشنواره در تاریخ مقرر برگزار خواهد شد. به گزارش آوای سهند،  یونس مقدم، رئیس هیئت مدیر انجمن سینماگران آذربایجان شرقی ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: با توجه به استعفای دبیر قبلی جشنواره متأسفانه حواشی

دبیرجدید دومین جشنوارۀ فیلم تبریز گفت: دومین دورۀ برگزاری جشنوارۀ فیلم تبریز بی‌وقفه به فعالیت‌های خود ادامه می‌دهد و این جشنواره در تاریخ مقرر برگزار خواهد شد.

به گزارش آوای سهند،  یونس مقدم، رئیس هیئت مدیر انجمن سینماگران آذربایجان شرقی ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: با توجه به استعفای دبیر قبلی جشنواره متأسفانه حواشی برای این جشنواره ایجاد شد اما با انتخاب جدید دبیر، حمایت شورای برگزاری و یاری هیئت مدیره و اعضای انجمن سینماگران فعالیت‌ها همچنان ادامه دارد و جشنواره طبق برنامۀ قبلی برگزار می‌شود.

وی افزود: امیر مرتضوی، دبیر پیشین جشنواره از اواسط تابستان کار خود را با جدیت آغاز کرد و تا همین اواخر با پشتکار به  کار خود ادامه دادند اما بنا به دلایلی که در نامۀ استعفای ایشان نیز درج شده، از ادامۀ کار صرف‌نظر کردند و بندهاز همین‌جا به عنوان رئیس هیئت مدیره انجمن و عضو کوچکی از سینمای استان از زحمات بی‌شائبۀ و تلاش‌های مجدانه ایشان کمال تشکر را دارم.

یونس مقدم تأکید کرد: دلیل استعفای ایشان صرفاً به خاطر عدم تأمین مخارج جشنواره و عدم تفاهم در این زمینه بود و هیچ دلیل حاشیه‌ای دیگری ندارد و من از رسانه‌ها خواهش می‌کنم حق زحمات امیر مرتضوی را با ادعاهای نادرست پایمال نکنند و به‌علاوه دومین جشنوارۀ فیلم تبریز را نیز با درج چنین مطالبی به حاشیه نکشانند.

شایان ذکر است که دوین دورۀ جشنوارۀ فیلم تبریز از ۱۴ تا ۱۷ اسفندماه در تبریز برگزار خواهد شد و تا کنون بیش از ۱۲۵ اثر به دبیرخانۀ دومین جشنوارۀ فیلم تبریز ارسال شده‌است.

دبیر دومین جشنوارۀ فیلم تبریز در خصوص جشنواره گفت: بنا به درخواست‌های مکرر علاقه‌مندان و اهالی سینمای استان و کشور مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا ۲۰ بهمن‌ماه تمدید شد و علاقه‌مندان به ارسال اثر می‌توانند فرم درخواست و شرایط شرکت در جشنواره را از سایت انجمن به آدرس www.eacinema.ir مطالعه و دریافت کنند.

مقدم ادامه داد: سعی ما بر این است که هیئت انتخاب و هیئت داوران جشنواره از میان بهترین‌های سینمای استان، منطقه و کشور انتخاب شوند.

یونس مقدم در پایان از تمام ارگان‌ها، سازمان‌ها و علاقه‌مندان به سینما دعوت کرد تا در این ضیافت سینمایی مشارکت کنند تا قدمی کوچک در راه اعتلای فرهنگ و هنر کشور برداشته‌شود.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

6 + شانزده =