کد خبر : 12185
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ آبان ۱۳۹۷ - ۸:۲۸

دولت هیچ کمکی به تبریز ۲۰۱۸ نکرد/ فرصت پایتختی گردشگری کشورهای اسلامی به تهدید تبدیل شد!

دولت هیچ کمکی به تبریز ۲۰۱۸ نکرد/ فرصت پایتختی گردشگری کشورهای اسلامی به تهدید تبدیل شد!

رئیس انجمن دفاتر خدمات مسافرت هوائی آذربایجان شرقی گفت: دولت هیچ کمکی به تبریز ۲۰۱۸ نکرد. به گزارش آوای سهند، رشید رجب پور  در نشستی خبری با اشاره به فرصت بسیار مغتنم تبریز ۲۰۱۸ به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی افزود: اگر این فرصت مغتنم را به مسیر صحیحی هدایت می شد بی تردید بسیاری از

رئیس انجمن دفاتر خدمات مسافرت هوائی آذربایجان شرقی گفت: دولت هیچ کمکی به تبریز ۲۰۱۸ نکرد.

به گزارش آوای سهند، رشید رجب پور  در نشستی خبری با اشاره به فرصت بسیار مغتنم تبریز ۲۰۱۸ به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی افزود: اگر این فرصت مغتنم را به مسیر صحیحی هدایت می شد بی تردید بسیاری از مشاغل در سایه صنعت گردشگری رونق می گرفت.
وی ادامه داد: رسانه ها نقش بسیار مهمی در ترویج فرهنگ گردشگری و گردشگر پذیری دارند به همین دلیل تلاش داریم از ظرفیت رسانه های محلی و ملی بیش از پیش بهره ببریم.
رجب پور اضافه کرد: از سال ۲۰۱۶ که موضوع پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی مطرح شد ضرورت ها و نیازها بارها مطرح شد ولی متاسفانه فقط این موضوعات در جلسات مطرح شد.
رئیس انجمن دفاتر خدمات مسافرت هوائی آذربایجان شرقی اضافه کرد: عدم استفاده از فرصت ها موجب شد فرصت تبریز ۲۰۱۸ به تهدید تبدیل شد به این دلیل که عدم رخداد رویدادهای در خورشان موجب شد کارنامه قابل دفاعی در این حوزه نداریم.
گزارش نصر حاکی است؛ در این نشست هر یک از خبرنگاران و فعالان رسانه ای به بیان دیدگاه های خود پیرامون تبریز ۲۰۱۸ پرداختند.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

19 − 6 =