کد خبر : 1118
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۹:۲۱

دوئل در تهران!

دوئل در تهران!

تیم‌های استقلال و تراکتورسازی در حساس‌ترین بازی هفته سیزدهم روبه‌روی هم صف‌آرایی می‌کنند. به گزارش نگاه، منطقه آذربایجان‌شرقی، جذاب‌ترین بازی این هفته بدون شک دیدار استقلال و تراکتورسازی در ورزشگاه آزادی تهران است. این بازی جمعه برگزار می‌شود. این دیدار از جنبه‌های مختلف دارای حساسیت است. جدال منصوریان و قلعه‌نویی، رحمتی و قلعه‌نویی، کرار جاسم با

تیم‌های استقلال و تراکتورسازی در حساس‌ترین بازی هفته سیزدهم روبه‌روی هم صف‌آرایی می‌کنند.

به گزارش نگاه، منطقه آذربایجان‌شرقی، جذاب‌ترین بازی این هفته بدون شک دیدار استقلال و تراکتورسازی در ورزشگاه آزادی تهران است. این بازی جمعه برگزار می‌شود.

این دیدار از جنبه‌های مختلف دارای حساسیت است. جدال منصوریان و قلعه‌نویی، رحمتی و قلعه‌نویی، کرار جاسم با استقلال، ادینیو با مدافعان استقلال و شاید حضور سروش رفیعی –که گفته شده استقلال و پرسپولیس خواهان جذبش هستند– با استقلالی‌ها تقابل‌های جالب این بازی باشد.

 

امیر قلعه‌نویی تا کنون پنج بار به عنوان سرمربی تراکتورسازی برابر استقلال قرار گرفته است که حاصل آن دو برد، دو شکست و یک تساوی بوده است. علیرضا منصوریان نیز تاکنون چهار بار در قامت سرمربی برابر تراکتورسازی قرار گرفته که دو تساوی، یک برد و یک شکست ماحصل این مصاف ها است.

 

همه تجربیات منصوریان در مقابل تراکتورسازی در قامت سرمربی تیم نفت تهران رقم خورده است.

 

امیر قلعه‌نویی و علیرضا منصوریان سه بار برابر یکدیگر در کسوت سرمربی قرار گرفته‌اند که دو بار با پیروزی منصوریان و یک بار با پیروزی قلعه‌نویی همراه بوده است.

 

اولین باری که این دو برابر یکدیگر قرار گرفتند در لیگ چهاردهم بود که پیش از آن بازی باشگاه استقلال طی بیانیه‌ای از نامه نگاری منصوریان به هواداران این تیم انتقاد کرد. آن بازی در نهایت با برتری دو بر صفر نفت تهران به پایان رسید.

 

در بازی برگشت هم نفت تهران با یک گل از سد استقلال قلعه‌نویی گذشت، اما در سومین مصاف که در فصل گذشته رخ داد، قلعه‌نویی توانست در بازی برگشت فصل گذشته وقتی که هدایت تراکتورسازی را برعهده داشت، با حساب یک بر صفر از سد نفت تهران بگذرد.

 

جاسم کرار به لحاظ اسمی می‌تواند برای استقلالی‌ها مشکل آفرین باشد. بعید نیست قلعه‌نویی از او در اواسط بازی استفاده کند.

 

سعید آقایی با وجود تلاش کادر پزشکی تیم تراکتورسازی، ظاهرا غیبتش به دلیل مصدومیت در مقابل استقلال قطعی است. علاوه بر آقایی می‌توان از محسن بنگر هم نام برد که احتمالا بازی کردنش به نیم فصل بعدی می‌کشد.

 

در صورتی که ایران‌پوریان به این دیدار به دلیل مصدومیت نرسد، احتمال دارد محمد نادری بازیکن جوان تراکتورسازی شانس بازی کردن پیدا کند یا اینکه قلعه‌نویی با گذاشتن بازیکنی مثل سروش رفیعی در پست غیرتخصصی‌اش، بازی را آغاز می‌کند. البته قلعه‌نویی شهرام گودرزی مهاجم را در بازی با صبای قم در پست دفاع چپ به میدان برد.

 

فرشید اسماعیلی احتمالا برگ برنده منصوریان بر روی نیمکت استقلال باشد. او بازی با صبا را به دلیل مصدومیت از دست داد و شاید اگر بازی گره بخورد، منصوریان روی او حساب ویژه‌ای کند.

 

موتور گلزنی محسن کریمی چند وقتی بود که روشن شده بود ولی او به دلیل مصدومیت این بازی را از دست داد و علاوه بر او می‌توان از وریا غفوری هم به عنوان غایب بزرگ نام برد.

 

در صورتی که لئوناردو پادوانی به دلیل احساس درد نتواند در این بازی به میدان برود، احتمالا مگویان در دفاع میانی قرار می‌گیرد و مجید حسینی در پست دفاع راست بازی می‌کند.

 

تراکتورسازی هم اکنون با ۲۴ امتیاز دوم است و استقلال با ۱۸ امتیاز در رده پنجم قرار گرفته و بازی فردای دو تیم از ساعت ۱۶:۲۰ با قضاوت بیژن حیدری، رضا سخندان، محمدرضا ابوالفضلی و اشکان خورشیدی آغاز می‌شود.

 

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک + 19 =