کد خبر : 1754
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ دی ۱۳۹۵ - ۷:۵۴

دوئل داغ کمالوند و حسینی در هوای سرد تبریز

دوئل داغ کمالوند و حسینی در هوای سرد تبریز

تیم های گسترش فولاد و ذوب آهن در چهارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در تبریز فردا چهارشنبه به مصاف هم می روند. به گزارش تابناک تبریز، تیم های گسترش فولاد تبریز و ذوب آهن اصفهان در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های جام حذفیفوتبال کشور فردا روز چهار شنبه یک دی ماه از

تیم های گسترش فولاد و ذوب آهن در چهارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در تبریز فردا چهارشنبه به مصاف هم می روند.
به گزارش تابناک تبریز، تیم های گسترش فولاد تبریز و ذوب آهن اصفهان در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های جام حذفیفوتبال کشور فردا روز چهار شنبه یک دی ماه از ساعت ۱۳:۳۰ در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز به مصاف هم می روند.
این دو تیم که لیگ برتر را نا امید کننده شروع کردند، اما به یکباره توانستند از بحران خارج شده و در ادامه لیگ و جام حذفی نتایج خوبی  کسب کردند.

این دو تیم توانستند هفته گذشته مقابل قهرمان و نایب قهرمان لیگ گذشته به پیروزی ارزشمند دست بیایند و خود را در قامت مدعی هم در لیگ و هم در جام حذفی معرفی کنند.

  گسترشی ها قبل  از رسیدن به این مرحله تیم های امید شهرداری اراک، مس رفسنجان و شهرداری ماهشهر را از پیش رو برداشت. البته  تیم های مس رفسنجان و شهرداری ماهشهر اصلا مقابل گسترش به  میدان نرفتند و این تیم تبریزی فقط با انجام یک بازی به جمع ۸ تیم پایانی راه پیدا کرد.
تیم ذوب آهن اصفهان نیز با از پیش رو برداشتن تیم های ماشین سازی تبریز ، اکسین البرز و شهرداری بوشهر به مرحله یک چهارم نهایی رسید. شاگردان مجتبی حسینی هر سه دیدار خود را مقابل رقبای خود انجام دادند و حریفان انصراف دادند.

ذوب آهن و گسترش در لیگ امسال یک بار  مقابل هم قرار گرفتند که حاصل کار این دو تیم در اصفهان تساوی یک-یک بود.

امتیازدهی post

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × چهار =