کد خبر : 15253
تاریخ انتشار : شنبه ۱ تیر ۱۳۹۸ - ۹:۰۴

دنیزلی: برای قهرمانی نیاز به بازیکن باکیفیت داریم

دنیزلی: برای قهرمانی نیاز به بازیکن باکیفیت داریم

مصطفی دنیزلی سرمربی تراکتورسازی تبریز که کارش را با این تیم شروع کرده، معتقد است تراکتور برای قهرمان شدن به بازیکنان باکیفیت نیاز دارد. به گزارش آوای سهند، دنیزلی در مورد وضعیت این روزهای تراکتور می‌گوید: «کار را شروع کرده‌ایم و تمرینات طبق برنامه جلو می‌رود ولی مسأله اصلی این است که تیم هنوز تکمیل

مصطفی دنیزلی سرمربی تراکتورسازی تبریز که کارش را با این تیم شروع کرده، معتقد است تراکتور برای قهرمان شدن به بازیکنان باکیفیت نیاز دارد.

به گزارش آوای سهند، دنیزلی در مورد وضعیت این روزهای تراکتور می‌گوید: «کار را شروع کرده‌ایم و تمرینات طبق برنامه جلو می‌رود ولی مسأله اصلی این است که تیم هنوز تکمیل نشده. هنوز با نفرات کامل تمرین نمی‌کنیم. تعدادی از بازیکنان فصل گذشته باید به تمرین اضافه شوند و البته چند بازیکن جدید هم باید جذب کنیم.»
سرمربی تراکتور در رابطه با اضافه شدن چند بازیکن خارجی به تیمش توضیح می‌دهد: «نیاز به جذب بازیکن داریم به همین دلیل سخت تلاش می‌کنیم تا نفرات موردنظرمان را جذب کنیم. کار ما از صبح شروع می‌شود و در این چند روز تا ساعت ۵ صبح بیدار هستم تا فیلم بازی بازیکنان مختلف را ببینم. نکته مهم این است که باید بازیکن باکیفیت انتخاب کنیم. ما برای قهرمان شدن نیاز به بازیکن با‌کیفیت داریم.» مصطفی دنیزلی درباره اینکه آیا تراکتورسازی در فصل جدید می‌تواند برای نخستین بار قهرمان لیگ برتر شود، می‌گوید: «الان در مقطعی هستیم که باید در خصوص هدف‌های فعلی صحبت کنیم. هدف ما تشکیل یک تیم خوب است و من دوست دارم با تیمِ کامل به اردو برویم تا نحوه آماده‌سازی تیم به بهترین شکل جلو برود. اگر تیم تکمیل شود و بتوانیم بازیکن باکیفیت جذب کنیم آن زمان می‌توانیم برای رسیدن به هدف‌های‌مان امیدوار باشیم.»
دنیزلی در ارتباط با جو فوتبالی شهر تبریز و استقبال هواداران توضیح می‌دهد: «من در این چند روز فرصت نکردم به سطح شهر بروم ولی می‌دانم هواداران چه اشتیاقی دارند و چگونه تیم‌شان را دوست دارند. این جو بسیار خوب است و امیدوارم همه ما در کنار هم روزهای خوب و شیرینی را تجربه کنیم. باید از امیر قلعه‌نویی، جواد نکونام و رسول خطیبی تشکر کنم. آنها مثل برادر و پسرهای من هستند که تماس گرفتند و به من خوشامد گفتند. من هم برای آنها آرزوی موفقیت و سلامتی دارم.»

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × سه =