کد خبر : 15149
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۷:۴۹

دنیزلی: بازیکن مصدوم به درد من نمی‌خورد

دنیزلی: بازیکن مصدوم به درد من نمی‌خورد

سرمربی تراکتورسازی درباره کنار گذاشتن مدافع برزیلی و خرید جدید این باشگاه توضیحاتی ارائه داد. به گزارش آوای سهند، مصطفی دنیزلی در حاشیه تمرین عصر امروز تراکتورسازی با تاکید بر اینکه بازیکن مصدوم به درد من نمی‌خورد، اظهار کرد: هواداران راجع به جدایی «سیلوا فریرا دوس سانتوس» سوالاتی دارند؛ به همین دلیل به اطلاع هواداران

سرمربی تراکتورسازی درباره کنار گذاشتن مدافع برزیلی و خرید جدید این باشگاه توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش آوای سهند، مصطفی دنیزلی در حاشیه تمرین عصر امروز تراکتورسازی با تاکید بر اینکه بازیکن مصدوم به درد من نمی‌خورد، اظهار کرد: هواداران راجع به جدایی «سیلوا فریرا دوس سانتوس» سوالاتی دارند؛ به همین دلیل به اطلاع هواداران می‌رسانم که این بازیکن مصدوم بود و همچنین مدت زمان زیادی برای رسیدن به مرز آمادگی نیاز داشت.

او ادامه داد: زمانی که بنده تمرینات را شروع می‌کنم، ضرورت دارد بازیکنان ۱۰۰ درصد از نظر فیزیکی آماده باشند و ما می‌خواهیم از همین روز اول کار را جدی آغاز کنیم تا به موفقیت برسیم.

سرمربی تراکتورسازی با اشاره به تمرینات این تیم ابراز کرد: دومین جلسه تمرینی تیم را امروز برگزار کردیم و رفته رفته وضعیتمان بهتر می‌شود، کادرفنی به بازیکنان ملی‌پوش چند روز بیشتر فرصت استراحت داده است.

دنیزلی یادآور شد: مدیریت باشگاه اقدامات لازم در خصوص نقل و انتقالات و جذب بازیکنان داخلی و خارجی را انجام می‌دهد؛ سعی داریم به موفقیت رسیده و هواداران را خوشحال کنیم.

او با اشاره به اضافه شدن نفرات جدید به تیم، عنوان کرد: کار اصلی ما در اردوی آمادگی پیش فصل با حضور تمام بازیکنان، انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × سه =