کد خبر : 14038
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۸ - ۸:۲۷

دفتر استانی ستاد احیای دریاچه ارومیه در آذربایجان شرقی تعطیل شده است؟!

دفتر استانی ستاد احیای دریاچه ارومیه در آذربایجان شرقی تعطیل شده است؟!

در حالی که پس از تصویب طرح نجات دریاچه ارومیه، توقف روند کاهش و تثبیت وضعیت دریاچه و همچنین در برهه حساس کنونی که نیاز به فعالیت بیش از پیش برای بهبود وضعیت و نظارت مستمر دریاچه ارومیه وجود دارد دفتر تبریز به دلایل نامعلومی تعطیل شده است! به گزارش آوای سهند، با توجه به

در حالی که پس از تصویب طرح نجات دریاچه ارومیه، توقف روند کاهش و تثبیت وضعیت دریاچه و همچنین در برهه حساس کنونی که نیاز به فعالیت بیش از پیش برای بهبود وضعیت و نظارت مستمر دریاچه ارومیه وجود دارد دفتر تبریز به دلایل نامعلومی تعطیل شده است!

به گزارش آوای سهند، با توجه به تغییرات اساسی در وضعیت دریاچه ارومیه و نیاز به اطلاع رسانی، در طول دو روز گذشته خبرنگاران رسانه هایی که نیاز به شفاف سازی موضوعات مرتبط با دریاچه داشتند با مراجعه به دفتر استانی ستاد احیای دریاچه ارومیه در تبریز، با درهای بسته این مجموعه مواجه شدند!

این در حالی است که پس از تصویب طرح نجات دریاچه ارومیه، توقف روند کاهش و تثبیت وضعیت دریاچه و همچنین در برهه حساس کنونی که نیاز به فعالیت بیش از پیش برای بهبود وضعیت و نظارت مستمر دریاچه ارومیه وجود دارد دفتر تبریز به دلایل نامعلومی تعطیل شده است!

از سوی دیگر همزمان با تعطیلی این دفتر، خلیل ساعی رئیس دفتر استانی ستاد احیای دریاچه ارومیه امروز (یکشنبه) با حضور در شورای شهر تبریز گزارشی در زمینه سیلاب های تبریز ارائه کرد…

البته با تمام این تفاسیر، دفتر استانی ستاد احیای دریاچه ارومیه در آذربایجان غربی کماکان به فعالیت خود ادامه داده و در روزهای اخیر، اخبار خوش وضعیت نگین آذربایجان از طریق این دفتر انجام می گیرد.

 

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × سه =