کد خبر : 14483
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۸:۴۷

دعوای زرگری در انتصابات و خدشه دار کردن شانیت نماینده ولی فقیه / ماهی گیری از آب گل آلود با سواستفاده از سیدشریف

دعوای زرگری در انتصابات و خدشه دار کردن شانیت نماینده ولی فقیه / ماهی گیری از آب گل آلود با سواستفاده از سیدشریف

فارغ از درستی یا نادرستی انتصاب در شهرداری، مساله هتک حرمت جایگاه نمایندگی ولی فقیه است که وارد دعوای زرگری در انتصابات کرده اند و چهره مردمی و مشی امیدبخش حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم را به مذبح برده اند.      به گزارش آوای سهند انتصاب جدید در شهرداری تبریز و حضور روحانی شناخته

فارغ از درستی یا نادرستی انتصاب در شهرداری، مساله هتک حرمت جایگاه نمایندگی ولی فقیه است که وارد دعوای زرگری در انتصابات کرده اند و چهره مردمی و مشی امیدبخش حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم را به مذبح برده اند.

دعوای زرگری در انتصابات و خدشه دار کردن شانیت نماینده ولی فقیه / ماهی گیری از آب گل آلود با سواستفاده از سیدشریف
    

به گزارش آوای سهند انتصاب جدید در شهرداری تبریز و حضور روحانی شناخته شده در راس سازمان جدید التاسیس با واکنش های رسانه ای خاصی روبرو بود. دیروز ایرج شهین باهر طی حکمی حجت الاسلام حسین قدوسی را به سمت مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری منصوب کرد.

بعد از این انتصاب موجی از واکنش ها به راه افتاد و تحلیل های رسانه ای با چاشنی حمایت، نقد و حتی تخریب نشر یافت.

شانتاژهای خبری که مرز بی ادبی را رد کرد

اما تاسف بار تر اینکه برخی ها با شانتاژ خبری به جایگاه نماینده ولی فقیه در استان هجمه برده و با برداشت ها و تحلیل های شخصی، حضور یک روحانی در شهرداری را به حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم وصل کرده و مطالبی راندند که حتی ادب هم رعایت نشده بود.

فارغ از درستی یا نادرستی این انتصاب در شهرداری، مساله هتک حرمت جایگاه نمایندگی ولی فقیه است که وارد دعوای زرگری در انتصابات کرده اند و چهره مردمی و مشی امیدبخش حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم را به مذبح برده اند.

هجمه به امید مردم با اهانت آشکار به امام جمعه مردمی

طبیعی است که در هر انتصابی در هر مجموعه ای که باشد، یک طیف منتفع شده و طیف دیگری متضرر می شوند و شهرداری تبریز نیز از این رویه مستثنی نیست. قضاوت در مورد درستی انتخاب حجت الاسلام قدوسی و عملکرد وی نیز به گذر زمان احتیاج دارد اما نباید شانیت و جایگاه پدر معنوی استان با این دعواهای جناحی و سهم طلبی، خدشه دار شود.

جالب تر اینکه برخی دیگر از رسانه ها نیز از این بی ادبی سواستفاده کرده و بدنبال مطامع حزبی و شخصی خود هستند و با انتشار هدف دار مواضع مخالفان این انتصاب، از آب گل آلود ماهی می گیرند.

افرادی که در موضوع سیبل کردن سید شریف میدان داری می کنند یا به نوعی بازی خورده اند، به پناه مردم استان ضربه می زنند چرا که حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم  در طول مدت حضور خود در این جایگاه، همواره با مشی مردمی و امیدوار کننده خود دل های مسئولین را به هم نزدیک کرده و زمینه خدمتگزاری به مردم را فراهم کرده است.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × 3 =