کد خبر : 18317
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۸ - ۹:۰۵

درسی که باید اصلاح طلبان از «مرکل» بیاموزند/توصیه انتخاباتی باهنر به پایداری‌ها/عارف فقط تا نفر ششم لیست امید را می‌شناخت!/لاهوتی: خدا پدر ترامپ را بیامرزد!

درسی که باید اصلاح طلبان از «مرکل» بیاموزند/توصیه انتخاباتی باهنر به پایداری‌ها/عارف فقط تا نفر ششم لیست امید را می‌شناخت!/لاهوتی: خدا پدر ترامپ را بیامرزد!

در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه سهندرا می‌بینید.  درسی که باید اصلاح طلبان از «مرکل» بیاموزند دکتر محسن رهامی به «آزادی» گفت: تجربه‌ای در چند سال کار تحقیقی و زندگی در آلمان و تحقیقاتی

در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه سهندرا می‌بینید. 

درسی که باید اصلاح طلبان از «مرکل» بیاموزند

دکتر محسن رهامی به «آزادی» گفت: تجربه‌ای در چند سال کار تحقیقی و زندگی در آلمان و تحقیقاتی که در آمریکا و خیلی کشور‌های دیگر داشتم و از نزدیک انتخاباتشان را بررسی کردم. کتابخانه بزرگ و کم نظیر کنگره امریکا رفتم و تحقیق کردم. سوئد را چند سری رفتم روی حکومت داری آن‌ها کار کردم، دیدم این‌ها خیلی بهتر از ما کار کرده و با هم فکری هم خیلی بهتر مشکلات را حل می‌کنند. اهداف آن‌ها هم شبیه اهداف ماست، یعنی همین اصلاحات است، ولی با همفکری با تعامل آن‌ها فاصله شان را با رقیب خیلی کم می‌کنند. من انتخابات آلمان را مثال زدم وقتی که احزاب رأی لازم را برای تشکیل کابینه به دست نیاوردند، به جای این که مردم را دعوت کنند به خیابان که بیایید شعار بدهید و تظاهرات انجام بدهید با رایزنی ائتلاف کردند. حرف من این بود که روی آسفالت خیابان دمکراسی محقق نمی‌شود. اهداف دمکراسی با همفکری در اتاق فکر محقق می‌شود، پس از انتخابات در ۲۰۰۴، خانم مرکل سه هفته با آقای شرودر، رقیب خود، جهت تشکیل دولت ائتلافی، پشت در‌های بسته همفکری می‌کردند، به خبرنگاران می‌گفتند خیلی هیاهو نکنید، مردم را دعوت به حوصله وتحمل میکردند، نشستند مشکل را پشت در‌های بسته با هم حل کردند، خانم مرکل یکی از قوی‌ترین دولت‌های اروپا را با این همین روش تشکیل داد. اکنون برای سومین بار خانم مرکل صدر اعظم آلمان شده؛ یعنی اگر این سه دوره تمام بشود می‌شود پانزده سال. 

الجزیره فاش کرد: تماس ترامپ با ایران بزودی!
جیمز رابینز، پژوهشگر اندیشکده شورای سیاست خارجی آمریکا در گفت‌وگو با الجزیره: بیانیه پنتاگون در مورد بمباران برخی اهداف مربوط به ایران، بیانگر وخامت اوضاع نظامی است. کاخ سفید به تحرکات اسرائیل در سوریه و لبنان، کمک کرده و آن را حق اسرائیل می‌داند. در همین رابطه، رئیس جمهور آمریکا علنا از تحرکات صهیونیست‌ها حمایت می‌کند، به ویژه آنکه ترامپ پیش از انتخابش به عنوان رئیس جمهور، تأکید کرده بود در توافق هسته‌ای تجدید نظر می‌کند.

مردم چقدر سپرده در بانک دارند؟
بر اساس تازه‌ترین گزارش بانک مرکزی از آمار بخش پولی و بانکی کشور، مانده سپرده‌های بخش غیردولتی نزد بانک‌ها و مؤسسات اعتباری غیر بانکی تا پایان سه ماهه نخست سال جاری به ۱۹۳۰ هزار میلیارد تومان رسیده که نسبت به سال گذشته ۲۵.۱ درصد افزایش داشته است. /ایسنا

توصیه انتخاباتی باهنر به پایداری‌ها
محمدرضا باهنر، دبیرکل جبهه پیروان در نشست خبری گفت: در جلسات شورای وحدت شرکت می‌کنم، اما نقد‌هایی وجود دارد. عده‌ای برای اینکه رأی بیاورند، بر موج نارضایتی می‌دمند و ضعف‌ها را بزرگنمایی می‌کنند تا بتوانند رأی بیاورند. جبهه پایداری در جلسات شورای ائتلاف اصول‌گرایان حضور ندارد، آن‌ها رسانه‌ای خطاب به شورای ائتلاف حرف می‌زنند که بهتر است این روش را کنار بگذارند و با دوستان شورای ائتلاف بنشینند و صحبت کنند. غیبت افراد نزدیک به علی لاریجانی در شورای ائتلاف اصول‌گرایان یک ضعف است که باید اصلاح شود. تاکنون حدود ۳۰۰ اسم به‌عنوان کاندیدا‌های احتمالی به شورای ائتلاف رسیده است که در مرحله بررسی قرار دارند.

عارف فقط تا نفر ششم لیست امید را می‌شناخت
بیژن نوباوه سیاستمدار اصولگرا با عنوان اینکه پدیده اصواگرایی و اصلاح‌طلبی را به شکلی که عنوان می‌شود قبول ندارد و در عمل هم نشان داده است، گفت: وقتی با فرد بالای لیست امید که نمی‌خواهم اکنون اسم آن را بیاورم، اما قبلا آورده‌ام، صحبت می‌کنیم و او می‌گوید من فقط شش نفر اول لیست را می‌شناسم یعنی بدترین اتفاق ممکن و با این حرف جز عقب مانده‌ترین کشور‌ها می‌شویم. /ایلنا

بازدید محیط زیست از باغ وحش «حسن رعیت»
رئیس اداره نظارت بر حیات وحش استان تهران ضمن اشاره به بازدید از مرکز نگهداری از حیات وحش حسن میرکاظمی معروف به حسن رعیت – که اخیرا اخباری مبنی بر دستگیری او با ۱۷ ببر منتشر شده است- گفت: در این بازدید فقط یک قلاده ببر در این مرکز دیده شد. همچنین اگر نیرو‌های امنیتی و نظامی او را با ۱۷ ببر دستگیر کرده بودند، به یگان حفاظت ما گزارش داده می‌شد، ولی ما تاکنون هیچ گونه گزارشی در این زمینه نداشتیم./ایسنا

نذر می‌کنم ترامپ و روحانی با هم ملاقات کنند!
صادق زیباکلام در پاسخ به این که آیا روحانی و ترامپ در نیویورک دیدار می‌کنند، گفت: بستگی دارد این سؤال از چه کسی پرسیده شود. صادق زیباکلام با توجه به هزینه‌های آمریکاستیزی در چهل سال گذشته آرزو می‌کند، این مسأله تمام شود؛ بنابراین، دعا و نذر می‌کند که آن‌ها با هم ملاقات کنند. امکان دارد با واسطه رئیس جمهور فرانسه و سایر رهبران اروپا یک ملاقات دسته جمعی انجام شود. /نامه نیوز

کمک نقدی و غیرنقدی کاندیداها به اماکن مذهبی و هیأت‌ها جرم است
سید سلمان سامانی، سخنگوی وزارت کشور گفت: اقدام برای خرید و فروش مستقیم و غیرمستقیم رأی، توزیع اقلام و لوازمی که برای دریافت کننده جنبه انتفاعی داشته باشد و کمک‌های نقدی و غیرنقدی به اشخاص، اماکن عمومی و مذهبی، هیأت‌ها و امور خیریه بعد از ثبت نام در انتخابات جرم بوده و در مرحله رسیدگی به صلاحیت‌ها مدنظر قرار می‌گیرد. /ایسنا

درآمد روزانه ۱.۵ میلیاردی متکدیان تهرانی
محمد رحیم فاضلی نژاد در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه بخش وسیعی از کسانی که در سطح خیابان‌ها و به ویژه کلان شهر‌ها تحت عناوین مختلف، مانند کودک کار، کودک خیابان و… مشغول تکدی گری هستند، اتباع خارجی تشکیل می‌دهند، گفت: از آنجایی که این افراد مجوز اقامت در ایران را ندارند، هویت آن‌ها نیز قابل شناسایی نیست و به همین دلیل هم توسط نهاد‌های حمایتی پذیرش، ساماندهی و کشف علت تکدی گری شان نیز امکان پذیر نمی‌شود. سرپرست امور مجلس سازمان بهزیستی کشور گفت: در کلانشهر تهران روزانه حدود ۱.۵ میلیارد تومان پول به متکدیان از سوی مردم پرداخت می‌شود. در حال حاضر کمتر از ۵ درصد متکدیان حاضر در سطح شهر‌های ایران نیازمند واقعی هستند و بسیاری از این افراد مجوز اقامت قانونی در داخل کشور را ندارند. /ایسنا

جزئیات جدید پیشنهاد “مکرون” به ایران از زبان “مطهری”
علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، درخصوص پیشنهاد امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه به ایران اظهار داشت: رئیس‌جمهور فرانسه پیشنهاد راه‌اندازی خط اعتباری ۱۵ میلیارد دلاری برای پیش خرید نفت از ایران را پیشنهاد داده و اینکه گفته می‌شود این مبلغ کمک بلاعوض و وام است، درست نیست. وی با بیان اینکه طبق پیشنهاد فرانسوی‌ها این مبلغ در سه مرحله قرار است پرداخت شود، ادامه داد: مکرون پیشنهاد داده تا در برابر این مبلغ فعلا جمهوری اسلامی ایران گام سوم خود را اجرا نکند و احتمالا از گام اول و دوم خود هم به جایگاه اولیه در برجام بازگردد.

مداحی که به اندازه هیکلش طلا داشت!
رئیس بسیج مداحان از دستگیری مداحان اسرائیلی خبر می‌دهد و از طرفی با دستگیری برخی مفسدان اقتصادی پای مداحان معروف به میان می‌آید. محمود تاری، مداح و شاعر اهل‌بیت که در سال‌های گذشته مسئولیت‌های متعددی در بسیج مداحان داشته، درباره دستگیری مداحان اسرائیلی به خبرنگار ایرناپلاس گفت: من خبر موثقی ندارم، ولی این اتفاق بعید نیست، چون همان‌طور که ما آخوند انگلیسی داشتیم، ممکن است مداح اسرائیلی هم داشته باشیم. بعید نیست که آن‌ها در موضوع عزاداری برنامه‌هایی هم داشته باشند و یقیناً دارند. وی درباره ارتباط ویژه برخی از مداحان معروف و رسانه‌ای با مفسدین اقتصادی گفت: این به خاطر دنیاطلبی این دسته از مداحان است. مداحان با این افراد ارتباط داشتند و از آن‌ها ۲۰۰ میلیون و ۳۰۰ میلیون پول می‌گرفتند. یکی از همین آقایان که با این افراد ارتباط داشت می‌گفت: من به اندازه هیکلم طلا دارم! خانه‌های آن‌چنانی و ماشین‌های گران‌قیمت دارند که خودشان و همسرانشان سوار می‌شوند. امام حسین (ع) ملعبه‌ای شده در دست ما مداحان که پول دربیاوریم. البته این‌ها اقلیت و بسیار کم هستند، اما همین اقلیت برای همه مداحان چالش درست کرده‌اند. 

هانیه توسلی یک ماه است ممنوع التصویر است

به دنبال تکذیب ممنوع التصویری هانیه توسلی توسط روابط عمومی صدا و سیما دفتر پخش این فیلم اعلام کرد: یک ماه از اعلام ممنوع التصویری هانیه توسلی از طرف اداره کل بازرگانی صدا و سیما و پخش تنها چهل عدد تیزر «ایده اصلی»، بدون صدا و تصویر این بازیگر گذشته است. همچنین هفته قبل، جهت نقد و بررسی فیلم در دو برنامه زنده تلویزیونی، از ما محتوایی بدون چهره و صدای خانم توسلی خواسته بودند. روابط عمومی «خانه فیلم» نه در فضای فیلتر شده توییتر، بلکه رسما بر محدودیت‌های صدا و سیما علیه هانیه توسلی تأکید و نسبت به آن اعتراض دارد. 

لاهوتی: خدا پدر ترامپ را بیامرزد!

یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: پس از گذشت سی سال هنوز نتوانستیم نفت را از بودجه جدا کنیم! خدا پدر ترامپ را بیامرزد که فشار آورد و ما در حال حذف کردن نفت از بودجه هستیم. 

احمد توکلی: مارمولک‌های فساد، اژد‌ها شدند

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه مبارزه جدی با فساد دیرپا گرفت و مارمولک‌ها، اژد‌ها شدند گفت: قوه قضائیه همچنان بی‌طرفی خودش را در پرونده‌های فساد حفظ کند. احمد توکلی رئیس هیأت مدیره دیده‌بان شفافیت و عدالت در مصاحبه با رادیو گفت: مبارزه جدی با فساد دیر پا گرفت و به قول رهبری باعث شد مارمولک‌ها، اژد‌ها شوند، اما به هر حال با مسیری که به ویژه در این دوره شروع شده، در حال پیشروی هستیم، هرچند در دوره قبل نیز برخی تلاش‌ها صورت گرفت، امروز با جسارت و صراحت بیشتری به مبارزه با متخلفان از دارندگان قدرت سیاسی یا افرادی که نسبتی با مقام‌های سیاسی دارند، شروع شده و دستگاه قضا با هیچ کس تعارف ندارد و به شکل گسترده‌ای با فساد مبارزه می‌کند. 

انتقاد به حسین شریعتمداری از تریبون مجلس

نماینده اصولگرای مجلس در نطق میان دستور خود به ذوالقرنین خطاب شدن سید ابراهیم رئیسی از سوی حسین شریعتمداری واکنش نشان داد. جهانبخش محبی‌نیا در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود، گفت: یک سناریو از طرف آمریکایی‌ها در ایران پیاده می‌شود که جامعه ایران و دارایی‌های آن را در معرض برنامه‌های آنارشیسم قرار داده است. عضو کمیسیون برنامه و بودجه گفت: این سناریو توسط عده‌ای اجرایی می‌شود که خود را از همه انقلابی‌تر می‌دانند و این داستان عجیبی است. الان گریه دشمنان قسم خورده با کسانی که ادعای انقلابی گری می‌کنند به یک کاسه ریخته می‌شود. آن‌ها دست به دست هم داده‌اند تا مجاهدت‌های ملت ایران را به هرز بکشانند.

وی افزود: ما برای اداره جامعه دولت و مجلس داریم، ببینید برای اینکه این نهاد‌ها را فاقد ارزش نشان دهند کدام جریانات به هم می‌رسند. کدام روزنامه‌ها که از بیت‌المال ارتزاق می‌کنند همراه با صدای آمریکا و بی‌بی‌سی می‌گویند که دولت و مجلس از ارزش افتاده و کارایی لازم را ندارند. محبی‌نیا در ادامه کنایه‌ای هم به حسین شریعتمداری زد که روز گذشته سید ابراهیم رئیسی را با ذوالقرنین مقایسه کرد بود. او گفت: خیلی عجیب است کسانی امروز دولت و مجلس را فاقد ارزش می‌دانند، اما به برخی دوستان لقب ذوالقرنین می‌دهند. همین آقایان تا دیروز در مورد مرحوم هاشمی می‌گفتند “مخالف هاشمی مخالف پیغمبری است” آخر سر دیدیم که چه برندی برای مرحوم هاشمی درست کردند و چه چیز‌هایی که به او نسبت ندادند؛ همین افراد می‌گفتند احمدی نژاد جزو ۳۱۳ نفر یاران، ولی عصر (عج) است که قبل از خود امام زمان (عج) ما او را کشف کردیم؛ دیدیم که احمدی نژاد به چه موجودی تبدیل شد. من از این دوستان که قلم خوبی دارند خواهش می‌کنم نگاهشان در راستای پیاده کردن اهداف دشمنان نباشد. 

کنایه فعال اصولگرا به حداد عادل

ابوالقاسم رئوفیان، فعال سیاسی اصولگرا، در کنایه‌ای خطاب به حداد عادل گفت: اصولگرایان لیدری شما را قبول ندارند حتی اگر خیاط آتش به اختیاری باشید. دبیرکل حزب اسلامی ایران‌زمین گفت: اصولگرایان نه حدادعادل و نه محمدرضاباهنر را به عنوان لیدر برنمی‌تابند. ذهنیت حاکم بر جریان اصولگرایی، کار تیمی است. به همین دلیل اگر چهره‌هایی، چون حدادعادل یا باهنر بخواهند در قالب یک لیدر در فعالیت‌های انتخاباتی نقش‌آفرینی کنند، به طور حتم اصولگرایان با چنین چیزی کنار نمی‌آیند. حتی اگر دچار این توهم باشند که «خیاط آتش‌به‌اختیاری هستند که باید بر قامت اصولگرایان لباس بدوزند» هم فعالیت‌هایشان به نتیجه نمی‌رسد و اصولگرایان به خواسته آن‌ها تن نمی‌دهند. پس بهتر است هر کدام از دوستان که با هدف تصمیم‌گیری یا لیدری تلاش‌هایی را پیگیری می‌کنند با این واقعیت کنار بیایند که از جانب اصولگرا‌ها پس زده خواهند شد. 

بذرپاش رئیس صدا و سیما می‌شود؟

طی روز‌های اخیر شایعاتی در فضای مجازی منتشر شد، مبنی بر رفتن عبدالعلی علی عسکری از سازمان صدا و سیما و حتی برخی رسانه‌ها از مهرداد بذرپاش، به عنوان جایگزین او نام بردند. مهرداد بذرپاش در واکنش به برخی خبرسازی‌ها درباره حضور او در سمت رئیس سازمان صداوسیما گفت: «بعضی رسانه‌های خاص اصرار عجیبی دارند که شایعه خروج دکتر علی عسکری را تبدیل به خبر کنند، اما جهت اطلاع عرض می‌کنم رئیس سازمان صداوسیما همچنان در این سمت می‌ماند و با قدرت به کارخود ادامه می‌دهد.» مدیرعامل سابق سایپا، ادامه داد: «آقای علی عسکری در این سه سال، با شجاعت راه را برای حضور جوانان متعهد و متخصص در مدیریت‌های گوناگون باز کرده است و این جوان‌ها باید قدر این فرصت را بدانند.» طی روز‌های اخیر شایعاتی مبنی بر رفتن علی عسگری، از سازمان صداوسیما در فضای مجازی عنوان شده و حتی برخی رسانه‌ها از مهرداد بذرپاش، به عنوان جایگزینی او نام برده‌اند. 

کنایه برادر هاشمی به رؤسای سابق قوه قضائیه

محمدهاشمی به مجادله‌ای که بین آیت‌الله یزدی و آیت‌الله صادق لاریجانی پیش آمد، پرداخت و علاوه بر بیان جمله فوق، گفت: وقتی اختلاف ۲ نفر و مسائلی بین ۲ چهره شاخص و رده‌بالای نظام رسانه‌ای شد، متاسفانه نتیجه آن، ضرر و زیانی بود که متوجه انقلاب و نظام شد. محمد هاشمی ادامه داد: به هر حال وقتی مردم می‌بینند رؤسای سابق و اسبق قوه قضاییه با هم آن‌گونه برخورد می‌کنند و آن اظهارات و اتهام‌ها را به یکدیگر نسبت می‌دهند، طبیعی است دیگر نمی‌توانند آن‌طور که لازم است و باید و شاید به مسائلی که در نظام مطرح می‌شود، اعتماد کنند. 

فراکسیون امید پیگیر پرونده فعالان رسانه‌ای است

احمد زمانی به اقدامات فراکسیون امید در پیگیری پرونده فعالان رسانه‌ای و موارد مشابه اشاره کرد و به «آزادی» گفت: «از اقدامات هیأت رئیسه خبر نداردم، اما در فراکسیون امید کمیته‌ای به همین منظور تشکیل شده است. کمیته‌ای با مسئولیت دکتر صادقی و عضویت بنده، آقای فتحی نماینده تهران، آقای کاظمی نماینده حقوق دان و با حضور آقای الویری از شورای شهر تهران. این کمیته مسئول رسیدگی به پرونده‌ها و مسائل سه گروه مرجع و اثرگذار اجتماعی است. نخست نمایندگان مجلس. دوم اعضای شورای شهر. مثلا پرونده خانم ناهید خداکرمی که برای او رای صادر شده، یا احضار آقای حق شناس و میرلوحی یا آقای حاجتی عضو شورای شهر شیراز و یکی از اعضای شورای شهر اصفهان که از آقای حاجتی حمایت کرده بود همه در این کمیته مورد بررسی قرار می‌گیرد». وی ادامه داد: «سومین گروه اثرگذار که هر مساله‌ای پیرامون آنان در جامعه تاثیرگذار است خبرنگاران و اهالی رسانه هستند. این کمیته در مورد همه پرونده‌هایی که اخیرا در این حوزه مطرح بوده است در حال جمع‌آوری اطلاعات است و طبق آخرین خبری که من دارم آقای دکتر صادقی پیگیر هستند که هرگونه اقدام لازم انجام شود. از جمله احتمال دیدار با آقای رئیسی نیز وجود دارد». مازنی در پاسخ به اینکه آیا درخواستی برای دیدار با رئیس قوه قضاییه و گفت وگو درباره پرونده فعالان رسانه‌ای ارائه شده است، گفت: «آقای دکتر صادقی مسئول کمیته است و در حال پیگیری هستند.» 

عارف و سران اصلاحات شبیه اصوالگرایان عمل کردند

صادق زیباکلام گفت: مردم بازیچه ما نیستند که به آن‌ها بگوییم بیایید در انتخابات مشارکت کنید و ۲۴ میلیون پای صندوق‌های رای حاضر شوند اما بعدا در برابر آن‌ها پاسخ‌گو نباشیم. لذا با جرأت تأکید می‌کنم که حتی یک نکته مثبت در عملکرد شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان نمی‌بینم. این نقد را منهای بسیاری از مسائل دیگر همانند اینکه انتخابات آن‌ها بر چه مبنایی بوده، مشروعیت داشته یا خیر و… مطرح می‌کنم. در مجموع، فارغ از ضعف، ضعف و ضعف هیچ نکته مثبتی را در این شورا ندیده‌ام. وی همچنین در خصوص ارزیابی عملکرد فراکسیون امید هم گفت: به هیچ عنوان نمره قابل قبولی را به عملکرد عارف نمی‌دهم اما مسأله تنها رئیس فراکسیون امید نیست. همین نمره منفی را به اشخاص دیگری همچون سعید حجاریان، مصطفی تاج‌زاده و مابقی چهره‌های اصلاح‌طلب هم می‌دهم. عملکرد آن‌ها بسیار به اصول‌گرایان شبیه شده است. مشکل اصلی اصول‌گرایان این است که نمی‌خواهند مسائل و مشکلات واقعی کشور را بپذیرند. اصلاح‌طلبان نیز چنین رویه‌ای را در پیش گرفته‌اند. تا زمانی که ما صورت مسأله را نپذیریم، در مسیر حل مشکل نیز برنمی‌آییم.


استراماچونی ادعای استقلال را تکذیب کرد

روز گذشته رسانه‌های ایتالیایی گزارش دادند که آندره استراماچونی پنجشنبه شب و بعد از بازی استقلال با فولاد قصد داشت به همراه «لتو» دستیار خود برای دو روز مرخصی به ایتالیا برود، اما به خاطر مشکلات ویزا در فرودگاه تهران، ممنوع الخروج شد و نتوانست به کشورش برود. باشگاه استقلال روز گذشته با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که چنین چیزی صحت ندارد و استراماچونی اصلا درخواست مرخصی هم نداده بود! استراماچونی امروز در مصاحبه‌ای ضمن تکذیب ادعای باشگاه استقلال، در این خصوص شفاف سازی کرد. وی در گفت‌وگو با خبرگزاری «آنسا» ایتالیا گفت: باشگاه استقلال از سفر کوتاه مدتم به ایتالیا اطلاع داشت. وی ادامه داد: در پایان بازی استقلال با فولاد برنامه کوتاه مدتی داشتم و به همراه سباستین لتو همکارم به فرودگاه رفتم تا بعد از دو ماه کار در ایران، چند روز در ایتالیا باشم. سرمربی استقلال تأکید کرد: باشگاه از این برنامه من اطلاع داشت و حتی ترتیب انتقالم به فرودگاه داده شد. متأسفانه به دلایل بروکراتیک و مشکلات اداری امکان خروج از کشور برایم فراهم نشد. البته باشگاه استقلال از روز گذشته اقداماتش را برای حل این مشکل آغاز کرده است.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یازده + هفت =